Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaViktória Katonané Megváltozta több, mint 10 éve
1
Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban
2
Soft Care Gentle: Egy testreszabott gazdaságos megoldás a költségorientált szálláshelyek m ű ködéséhez
3
Soft Care Gentle Termékek Jellemz ő k Eldobható flakonok szívófejjel/pumpával Falra ragasztható/csavarozható merev tartó Nincsenek karok, szórófejek vagy rejtett területek, melyek porosodhatnak vagy szappanmaradványokat rejthetnek el El ő nyök Kiküszöböli a higiéniai kockázatot (eldobható flakonok) Megadakályozza a vandalizmust és a lopást Könny ű tisztítani és karbantartani Illeszkedik a modern fürd ő szobai környezethez Hosszú és eredményes múlttal rendelkezik az európai szállodaszektorban A Soft Care Select Lux, Dove 2012-ben kilistázásra kerül!
4
Soft Care Gentle Soft Care Gentle termékek Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő Gentle folyékony szappan Jellemz ő k Min ő ségi formula Gyengéd, hatékony és kipróbált összetétel Költséghatékony, er ő s, könnyen kezelhet ő és karbantartható rendszer El ő nyök Költségminimalizálás Pihentet ő, gyengéd és tiszta érzés a b ő rön minden felhasználó számára Minimális id ő szükséges, hogy a személyzet kicserélje a flakonokat és megtisztítsa/karbantartsa a rendszert
5
Termékinformációk PareméterekSelect ClassicSelect Gentle (új) Csomagolás28 x 300 ml Termékek2in1 sampon és tusfürdő, folyékony szappan Tartó10 x 1 ( csak fehér) MárkaLuxNincs (Gentle) Szint jelzés“Red ball”Nincs ÖkocímkeNordic SwanNincs Versenyképes tulajdonság Megbízhatóság/ fogyasztói márkaérték Költség ellenőrzés
6
Cikkszámok Vegyszerek 7518827Soft Care Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő H6 28x0.3L W2 7518826Soft Care Gentle folyékony szappan H2 28x0.3L W2 Kiegészít ő k 6967000Soft Care Select fehér fali tartó 6971780Soft Care Select rögzít ő Soft Care Sensations termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 7518635Lux 2in1 sampon és tusfürdő24x250ml30 160 Ft 7518636Lux krémszappan24x250ml28 080 Ft 7518518Soft Care Sensations fali tartó10 db39 415 Ft 7518149Soft Care Sensation fehér fedő10 db20 695 Ft 7518150Soft Care Sensation ezüst fedő10 db38 375 Ft Soft Care Select termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 6966700Soft Care Lux 2in1 sampon és tusfürdő28x300ml42 225 Ft 7511431Soft Care Dove sampon28x300ml45 710 Ft 6966900Soft Care Dove krémszappan28x300ml48 985 Ft 6966800Soft Care Dove tusfürdő28x300ml51 375 Ft 6967000Adagoló10 db9 775 Ft 6971780Rögzítő10 db5 570 Ft Soft Care Gentle termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 7518827Soft Care Gentle 2in128x300ml32 000 Ft 7518826Soft Care Gentle folyékony szappan28x300ml28 000 Ft 6967000Adagoló10 db9 775 Ft 6971780Rögzítő10 db5 570 Ft
7
Ön egy szálláshely tulajdonosa vagy vezet ő je? A Diversey olyan rendszereket nyújt, amelyek új színt visznek üzleti tevékenységébe! Soft Care Sensations Prémium rendszerünk kiválóan illeszkedik a modern fürd ő szobák bels ő design-jához, az el ő lap testreszabható, a világszínvonalú márkák fokozzák a vendégek élményét Soft Care Gentle Gazdaságos és megbízható megoldás a személyi higiéniában.
8
Marketingkommunikációs anyagok Brossúrák 2 oldalas szórólap a Soft Care Gentle termékekr ő l Tartalmazza a jellemz ő ket, el ő nyöket, termékek áttekintését és a technikai adatokat Prezentációk Sales prezentáció Vev ő i prezentáció Technikai adatok termékismertet ő k biztonsági adatlapok
9
F ő célok Növelni a Diversey piaci részesedését Lodging PC-ben Több vev ő t nyerni a többi szektorban is A termék-kannibalizáció elkerülése Hosszú távú ügyfélmegtartás - nyereségesen
10
Fontos tudnivalók A Sensations legyen az els ő dleges ajánlat, be kell mutatni a vev ő knek mint egy optimális megoldás Sensations pozícionálás (fed ő nélküli / standard fed ő / egyedi fed ő ) A SC Select Gentle termékeket végs ő megoldásként ajánlja ott, ahol a Sensations magas áraival nem tudja megnyerni a vev ő t Sensations egyedi fedővel Sensations standard fedő Sensations fedő nélkül Select Gentle
11
Összefoglalás SC Sensations: abszolút els ő dleges ajánlat, aktív értékesítés SC Select márkák Dove/Lux: migrálni kell 2012-ben Sensations-re vagy vev ő megtartás esetén Soft Care Gentle-re SC Gentle: reaktív (vev ő k megtartása) vagy aktív (tenderek) vev ő szerzés versenytársaktól Nem értékesíthet ő a meglév ő partnereknek, csak ha nincs más megoldás Menedzser jóváhagyása szükséges a kannibalizáció elkerülése érdekében Csak új üzlet esetén vagy tenderekben ajánljuk Hogyan állapíthatjuk meg a megfelel ő árat? Egy versenyképes árat határozunk meg Ellen ő rizze, hogy az ára a megadott sávon belül helyezkedik el, és nem kannibalizál más terméket A meglév ő termékeknek ne változtassa meg az árát!
12
A Diversey megoldása A nehéz gazdasági körülmények miatt a szálloda szektorban is prioritássá vált a kiadások visszaszorítása. Az új kínálatunk teljesen lefedi a magas és alacsonyabb kategóriájú szállodák igényeit is Soft Care Sensations: prémium megoldás, amelynek középpontjában a modern design, a személyre szabottság és egy világszínvonalú márka áll Soft Care Gentle: egy új, gazdaságos megoldás, amelynek középpontjában a költséghatékonyság, a megbízhatóság és a m ű ködési hatékonyság áll Az ügyfelek kiválaszthatják azt a rendszert, amely a legjobban illik hozzájuk Sensations: Min ő ségével és exkluzivitásával emeli a szálloda imázsát Gentle: Els ő dleges szempont a költséghatékonyság
13
A termék fogyására vonatkozó teszt 2012. január Forrás: termékkihelyezés a hágai HotelSchool-ban
14
A teszt bemutatása Egy tesztet végeztek a hágai HotelSchool-ban, ahol azt mérték, hogy mennyi szappan fogy a Diversey Sensations, Select és két versenytárs rendszerb ő l: Soft Care Select Soft Care Sensations Scandinavian Amenities IlliAda Press + Wash A szappanokat és a tusfürd ő ket 31 hotelszobába helyezték ki. A teszt 2011. július 13-tól 2012. január 17-ig tartott Az eredmények 1497 vendégéjszakán alapulnak. A HotelSchool ellen ő rizte a termékek használatát (súlyát) a szoba foglaltságától függ ő en. Ennek alapján kiszámították az 1 vendégre es ő átlagfogyasztást. A vendégek a szobában elhelyezett kérd ő íven jeleztek vissza.
15
Legfontosabb eredmények A Sensations nem fogyaszt többet, mint a versenytárs fix adagolású rendszere. A Sensations fogyasztása jelent ő sen alacsonyabb az Ada – Press & Wash rendszerével összehasonlítva. Szappan: A Sensations szappanból lényegesen kevesebb fogy mint az Illi és az Ada szappanokból (fix adagolású és nyomós rendszer) Azonban, a Sensations fogyása magasabb volt, mint a Select fogyása Tusfürd ő : Nincs statisztikai különbség a Sensations és az Illi tusfürd ő fogyása között Jelent ő sen alacsonyabb a Sensations fogyása, mint az Ada tusfürd ő A Diversey termékeket magasabbra értékelték a hotel vendégei, mint az Illi és az Ada termékeket
16
Folyékony szappan – a Sensations fogyása alacsonyabb, mint az Ada és az Illi szappanoké N=282N=469 N=491 N= foglalt szobák (fő/éj) N=225 Átlag: 6.2g Min: 2.3g Max: 9.2g Átlag: 8.3g Min: 3g Max: 15.8g Átlag: 12.4g Min: 5.1g Max: 26.2g Átlag: 14.9g Min:8.5 Max: 24.9g Illi (fix adagolású)
17
Tusfürdő – A Sensations fogyása volt a legalacsonyabb az összes vizsgált termék közül N=282 N=469 N=225 N= foglalt szobák (fő/éj) Átlag: 14.2g Min: 9.8g Max: 20.6g Átlag: 11.3g Min: 5.8g Max: 15.2g Átlag:: 11.5g Min: 3.4g Max: 23.2g Átlag: 18.8g Min: 14.2g Max: 29.9g N=491
18
Összefoglalás Sensations (n=469) Select (n=282) Ada Press & Wash (n=225) SA – Illi (n=491) Összesen (n=1497) Szappan8.36.214.914.210.3 Tusfürdő11.314.218.811.513.0 A termékek fogyása termékcsoportonként változó, jelentős különbség a folyékony szappan fogyásában volt Az Illi, fix adagolású rendszer eredményei nagyobb fogyást mutattak a folyékony szappanból összehasonlítva a Sensations és Select rendszerekkel. Ugyanakkor a tusfürdő fogyása esetében nincs ilyen jelentős különbség
19
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.