Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési."— Előadás másolata:

1 Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési és Urbanisztikai Tanszék

2 SMS Kezdjük a végén, fejezzük be az elején!!!

3 Hagyományos ügymenetMobil ügymenet Legal start procedure Legal start and end procedure Legal end procedure Preliminary steps via SMS/WAP

4 NaptárÜgyfél ügyintéző Ügymenet leíró adatbázis Software 1. SMS 2. WAP link 3a. Ügymenet választás 3b. Igényelt adatok elküldése 3c. Információfogadás a szükséges dokumentumokról 3d. Időpontegyeztetés 4. SMS Megerősítés 5. Adat- átvitel

5 Pest megye Budapest, II. kerület Budaörs Teszthelyek +Hajdúszoboszló

6 Az ügyfél eü. Szolgáltatásra való jogosultságot igazoló okmányt szeretne Egy példa az előkészítő jellegű WAP-os ügyintézésre

7 Az ügyfél kérdőjelet küld a hivatalba, ezzel lekérdezi a választható ügytípusokat

8 A telefonszámot minden médiumban publikálták ezt megelőzően…

9 Az üzenet elérkezik a hivatalba

10 Az ügyfél egy WAP- linket kap, ami az elérhető szolgáltatások körét tartalmazza. Ebből kiválasztja a neki megfelelőt.

11 Az ügyfél az eü-i szolgáltatásra való jogosultságot választotta..

12 Egy új felületen a követkető adatokat kell megadni:

13 …név…

14 …születési hely …

15 …születési idő …

16 …anyja neve…

17 …végül az ügyfél elküldi az adatokat.

18 A következő megjelenő oldal megmutatja az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat.

19 A felület ezt követően ügyintézési időpontokat ajánl fel.

20 Az ügyfél választ egy neki megfelelőt.

21 Verifikáló sms-ben az ügyfél, elektronikus üzenetben az ügyintéző is tájékoztatást kap az előző dialógus eredményéről.

22 Az ügyintézést követően új ügyet is indíthatunk.

23 A hivatal által küldött verifikáló üzenet elmenthető, emlékeztetőnek használható.

24 Az ügyintéző felületén megjelennek a lefoglalt időpontok és ügytípusok, valamint a szükséges előkészítendő dokumentumok.

25 A rendelkezésre álló időpontok listáját az ügyintéző kezeli, karbantartja.

26 Azonosítás és a szükséges dokumentumok átadása után az ügyfél már kézhez kaphatja az általa korábban igényelt dokumentumokat, így a várakozás minimálisra csökken. Így a hagyományos ügymenetet mobiltelefonnal támogatott – gyorsított – ügymenetre cseréltük.

27 Köszönjük figyelmüket! istvan.tozsa@uni-corvinus.hubalazs.budai@uni-corvinus.hu


Letölteni ppt "Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések