Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDezső Illés Megváltozta több, mint 10 éve
1
Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési és Urbanisztikai Tanszék
2
SMS Kezdjük a végén, fejezzük be az elején!!!
3
Hagyományos ügymenetMobil ügymenet Legal start procedure Legal start and end procedure Legal end procedure Preliminary steps via SMS/WAP
4
NaptárÜgyfél ügyintéző Ügymenet leíró adatbázis Software 1. SMS 2. WAP link 3a. Ügymenet választás 3b. Igényelt adatok elküldése 3c. Információfogadás a szükséges dokumentumokról 3d. Időpontegyeztetés 4. SMS Megerősítés 5. Adat- átvitel
5
Pest megye Budapest, II. kerület Budaörs Teszthelyek +Hajdúszoboszló
6
Az ügyfél eü. Szolgáltatásra való jogosultságot igazoló okmányt szeretne Egy példa az előkészítő jellegű WAP-os ügyintézésre
7
Az ügyfél kérdőjelet küld a hivatalba, ezzel lekérdezi a választható ügytípusokat
8
A telefonszámot minden médiumban publikálták ezt megelőzően…
9
Az üzenet elérkezik a hivatalba
10
Az ügyfél egy WAP- linket kap, ami az elérhető szolgáltatások körét tartalmazza. Ebből kiválasztja a neki megfelelőt.
11
Az ügyfél az eü-i szolgáltatásra való jogosultságot választotta..
12
Egy új felületen a követkető adatokat kell megadni:
13
…név…
14
…születési hely …
15
…születési idő …
16
…anyja neve…
17
…végül az ügyfél elküldi az adatokat.
18
A következő megjelenő oldal megmutatja az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat.
19
A felület ezt követően ügyintézési időpontokat ajánl fel.
20
Az ügyfél választ egy neki megfelelőt.
21
Verifikáló sms-ben az ügyfél, elektronikus üzenetben az ügyintéző is tájékoztatást kap az előző dialógus eredményéről.
22
Az ügyintézést követően új ügyet is indíthatunk.
23
A hivatal által küldött verifikáló üzenet elmenthető, emlékeztetőnek használható.
24
Az ügyintéző felületén megjelennek a lefoglalt időpontok és ügytípusok, valamint a szükséges előkészítendő dokumentumok.
25
A rendelkezésre álló időpontok listáját az ügyintéző kezeli, karbantartja.
26
Azonosítás és a szükséges dokumentumok átadása után az ügyfél már kézhez kaphatja az általa korábban igényelt dokumentumokat, így a várakozás minimálisra csökken. Így a hagyományos ügymenetet mobiltelefonnal támogatott – gyorsított – ügymenetre cseréltük.
27
Köszönjük figyelmüket! istvan.tozsa@uni-corvinus.hubalazs.budai@uni-corvinus.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.