Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Készítette: Lángos Enikő osztályvezető
Tájékoztató az integrált kormányzati ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatairól Készítette: Lángos Enikő osztályvezető
2
A „JÓ ÁLLAM” A közigazgatási reform Az egyablakos ügyintési rendszer
Ügyfélközpontú, polgárbarát ügyfélszolgálat
3
Ügyintézési jogosultságok
tájékoztatás érdemi ügyintézés ügyindítás thgy,gyed ügyfélkapu családtámogatási ellátások külföldi okiratok elfogadhatósága egyéni vállalkozás útiköltség térítés egyéb nem hiteles tulajdoni lap megtekintése honosítás Országos Cégnyilvántartási és Céginformációs adatbázisból lekérdezés
4
A működés első szakasza (2011 január-október 14.)
Ügyfelek száma Hatáskörbe tartozó és nem hatáskörbe tartozó ügyek Együttműködés Külső és belső kapcsolatrendszer
5
Kormányablak ügyfélforgalmi statisztika október 14-ig
6
Ügykörök október 14ig
7
A működés második szakasza (2011. október 15.- )
A Magyary program következő állomása Ügykörbővítés Felkészülés
8
Új ügykörök TAJ kártya, EU kártya
Táppénz, THGY, GYED méltányossági kérelmek, egyszeri gyógyszersegély Nyugdíj (emelése, egyszeri segély) Mezőgazdasági ügyek (családi gazdaság, őstermelők, parlagfű) Fogyasztóvédelmi panaszok Építésügy Vállalkozás és kereskedelem Egyéb (pl. műemlék, engedélykérelmek)
9
Kormányablak ügyfélforgalmi statisztika
10
Ügykörök
11
Tapasztalatok Nyitvatartási idő
Közvetett és közvetlen pozitív visszajelzések Bizalom kiépülése Emberi tényezők és a közigazgatási reform
12
Köszönöm a figyelmet! Lángos Enikő, osztályvezető
Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztálya Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat 2800. Tatabánya, Népház u. 12. -cím:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.