Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
9. A személyes eladás (Personal Selling)
2
PS fogalma és jellemzői
Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a célcsoportot meggyőzni az értékesítés érdekében. Jellemzői: párhuzamosan van jelen más értékesítési megoldásokkal általában azonnali vásárláshoz vezet teljesen leköti a vendég figyelmét jó alkalom a meggyőzésre és a tartós kapcsolatok kialakítására lehet, hogy nem jön létre vásárlás, de a kialakított kapcsolat későbbi üzletkötés alapja lehet
3
A személyes eladás előnyei
hitelesebbnek hat, megbízható rugalmas: a fogyasztót valóban érdeklő információk közlése történik
4
Az eladóval szemben támasztott követelmények
Szakmai ismeretek Önképzés, továbbképzés Megfelelő viselkedés Kommunikációképesség Kifogások, panaszok kezelése Külső megjelenés Képes legyen csapatmunkára Rugalmasság Empátia Önbizalom Becsületesség Energikusság Elkötelezett lelkesedés
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.