Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények"— Előadás másolata:

1 11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények

2 A direkt marketing motorja
ADATBANK • Értéke: a fogyasztóról rendelkezésre álló információk mennyiségétől és minőségétől függ - levelezési névsor - ügyféltörténeti lista • Befektetés: későbbi kommunikáció sarokköve

3 A marketing adatbázis felépítése

4 Első vásárlók, kipróbálók
Ambassador-modell Érdektelenek (az adott időszakban nem potenciális vevő) Tájékozatlanok (ebben a körben kereshetők az érdeklődők) Érdeklődők (tájékoztatás, adataik rögzíthetők) Első vásárlók, kipróbálók (megelégedettség elérése, kapcsolat ápolása) Visszatérő vásárlók (cég iránti bizalom kialakul) Törzsvásárlók (pozitív kapcsolat, párbeszéd elmélyítése) Nagykövetek (lojálisak, elkötelezettek, a terméket maguk is ajánlják)


Letölteni ppt "11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények"

Hasonló előadás


Google Hirdetések