Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrma Péterné Megváltozta több, mint 10 éve
1
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
2
A direkt marketing motorja
ADATBANK • Értéke: a fogyasztóról rendelkezésre álló információk mennyiségétől és minőségétől függ - levelezési névsor - ügyféltörténeti lista • Befektetés: későbbi kommunikáció sarokköve
3
A marketing adatbázis felépítése
4
Első vásárlók, kipróbálók
Ambassador-modell Érdektelenek (az adott időszakban nem potenciális vevő) Tájékozatlanok (ebben a körben kereshetők az érdeklődők) Érdeklődők (tájékoztatás, adataik rögzíthetők) Első vásárlók, kipróbálók (megelégedettség elérése, kapcsolat ápolása) Visszatérő vásárlók (cég iránti bizalom kialakul) Törzsvásárlók (pozitív kapcsolat, párbeszéd elmélyítése) Nagykövetek (lojálisak, elkötelezettek, a terméket maguk is ajánlják)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.