Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Félévzáró nevelőtestületi értekezlet
2012 – 2013-as tanév
2
Személyi feltételek 2012. szeptember 1-jén 2013. Január 14-én
Pedagógus státuszok száma 70 fő 67 fő Technikai dolgozók száma 21 fő 1 fő Összes alkalmazott száma 91 fő 68 fő
3
Tárgyi feltételek változása
Beszerzések (a naptári év végén a dologi költségek megtakarításából): 1 tanterem teljes bútorzata 3 db tanulói számítógép a könyvtárba 1 hűtőszekrény a konyhára 1 mosógép a konyhára 4 kézimagnó a nyelvtanárok részére 1 monitor a gazdasági irodára
4
Pedagógusaink továbbképzési helyzete
Ebben a tanévben diplomáért vagy szakvizsgáért tanuló kollégáink: - Balogh Zsuzsa - BME közoktatási vezető szak (szakvizsga) – diplomáját decemberben megszerezte - Bartos Zoltánné- BME közoktatási vezető szak (szakvizsga) - diplomáját - Hegedüsné Garda Éva – mentortanár (szakvizsga) - Ginál Beáta – mentortanár (szakvizsga) - Szkiba Ivánné – mentortanár (szakvizsga) - Szűcs Sándor – matematika tanári szak - Brindza Erika – német nemzetiségi szakirány (szakvizsga) - Megyeri Lívia – német nemzetiségi szakirány (szakirány) - Izsák Dávid - német nemzetiségi szakirány (szakirány) - Faragóné Makai Gabriella – nyelv- és beszédművelés szakirány (szakvizsga) - Tóth Zsolt - rekreáció szak - Dominek Jánosné – gyógypedagógia mentortanár, szakértő szakvizsga - Semler – Lévai Zsófia - gyógypedagógia mentortanár, szakértő szakvizsga
5
Célkitűzések személyi feltételek vonatkozásában
Az Intézményi Minőségirányítási Program készítésekor a SWOT-analízis egyértelműen jelezte, hogy az iskolánk egyik gyengesége, hogy nincs iskolai pszichológusunk. Előrelépés nem történt. Német nemzetiségi nyelvet oktató pedagógusaink szerezzék meg a német nemzetiségi szakirányt német nyelvtanári diplomájuk mellé. Három kollégánk (Brindzs E., Megyeri L. és Izsák D.)megkezdte tanulmányait a J. P. Tudományegyetemen. Mivel a Kaposvári Egyetem gyakorlóhelyeként is működünk a es tanév óta, célunk, hogy pedagógusaink minél nagyobb számban szerezzék meg a mentortanár szakvizsgát, hogy ez által felkészültebbek legyenek a hospitáló pedagógushallgatók fogadására, az ellátandó feladatra. Hegedüsné G. É. és Ginál B. mellett megkezdte tanulmányait Szkiba É. is.
6
Kiemelt pedagógiai célkitűzéseink
1. Felkészülés a referenciaintézményi működésre. Hálózatépítés. Referenciaintézményi működés, zárókonferencia szervezése. én nevelőtestületi értekezlet keretében megtartottuk Előadó: Dr. Igaz Sarolta szakértő asszony A tanév folyamán két alkalommal bemutató óra/foglalkozás és ezekhez kapcsolódóan műhelymunka szervezése: Hálózatépítés. A hálózati tanulást segítő bemutató óra és műhelymunka; IKT alkalmazás matematika órán 2012. november 20-án megtartottuk. Összesen 19 vendég pedagógust fogadtunk a bemutató órán, ill. az azt követő műhelymunkán. Az értékelő lapok visszajelzései alapján a bemutató napunk sikeres volt. Hálózatépítés. A hálózati tanulást segítő bemutató foglalkozás és műhelymunka ÖKO-iskola témában án tartjuk.
7
Kiemelt pedagógiai célkitűzéseink
Újragondoljuk a tehetséggondozással kapcsolatos feladatainkat. A gyermekekkel már az iskolába lépéskor szerteágazó képességvizsgálatokat végzünk. Az eredmények alapján szervezzük meg a munkát, rendeljük hozzá a szervezeti kereteket, az eszközöket és a módszereket. A fejlesztő és tehetséggondozó munkához szükséges vizsgálatokat szeptemberben elvégeztük. Tehetséggondozó munkánk legfontosabb mutatói a tanulmányi és sportversenyeken, művészeti bemutatókon elért eredmények. Bővítjük a részvételi lehetőségeket, a széles palettáról egyénre szabottan válogatunk. A versenyeken való részvétel folyamatos. Az elért eredményeket tanév végén összesítjük.
8
Kiemelt pedagógiai célkitűzéseink
ÖKO-iskolai munkatervünk feladatainak végrehajtása. (Szelektív hulladékgyűjtés, erdőtakarítás, pályázatok, projekt-nap) A munkaterv végrehajtása folyamatos, eddig az alábbiak valósultak meg: Az őszi papírgyűjtést lebonyolítottuk A szelektív hulladékgyűjtést folyamatosan végeztetjük Szitakötő projektnapot tartottunk az 5 – 6. évfolyamon Plakátkészítés az energiatakarékosság jegyében Meseerdő program
9
Kiemelt pedagógiai célkitűzéseink
A Comenius iskolai együttműködések keretében újabb projekt indítása angol nyelvet tanuló diákjaink bevonásával. Nem sikerült pályázatot beadnunk.
10
Kiemelt pedagógiai célkitűzéseink
A Pedagógiai program felülvizsgálata, módosítása. Az összhang megteremtése a nemzeti köznevelésről szóló törvény előírásaival. A kerettanterv kiválasztását követően az új helyi tanterv elkészítése. SzMSz és Házirend módosítás. A Kerettantervek a tervezettnél később történt megjelenése miatt a korábbi határidőt március 31-re módosították. A dokumentumok elkészítését ill. módosítását még januárban megkezdjük.
11
Pályázatok helyzete Pályázat megnevezése Jelenlegi státusza
Elnyert támogatás TÁMOP /1 „Együtt egymásért!” Hálózati tanulás a Zimándyban Zárójelentés leadva, Hiánypótlás folyamatban, pénzügyi elszámolás alatt. Ft TÁMOP /1 „Mentalentum” Tehetséggondozás a Zimándyban Befogadták, hiánypótlásra várunk. TÁMOP-3.1.4/12/1 Innovációval, kreativitással a minőségi oktatásért a Zimándy iskolában Befogadták. Sorsolásra és/vagy hiánypótlásra várunk. Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány „Erzsébet-tábor” Felkészülés a Bolyai matematika csapatversenyre A tábor ig Fonyódligeten megtartottuk. Ft Tempus Közalapítvány Előkészítő konferencia A támogatást elnyertük, de visszamondtuk! Kölcsey Ferenc Alapítvány „Könyvadomány határon túlra” A támogatást elnyertük, a beszerzés megtörtént, a pályázati pénzzel elszámoltunk. Az adományt júniusban visszük Székelyudvarhelyre. Ft Törökbálint Város Önkormányzata Tanártovábbképzés (Konfliktuskezelés) Folyamatban 15 kolléga részére Ft
12
Munkaterv szerint megtartottuk:
A szülői értekezleteket, fogadóórákat, továbbtanulási szülői értekezletet A nevelőtestületi értekezleteket (alakuló ért., évnyitó ért., nevelőtestületi értekezletek, osztályozó értekezlet) A beiskolázással kapcsolatos feladatainkat (tanítóink részvétele az Óvodapedagógiai napok programjain, leendő 1. osztályos tanulók szülei részére tájékoztató kiadvány szerkesztése, óvodavezetők és óvónők meghívása, az Ovisuli programtervezetének megalkotása) A továbbtanulással kapcsolatos teendőinket Referencia-intézményi munkatervünk aktuális feladatait Az IMIP-ben foglaltak szerinti teendőinket: partnerazonosítás frissítése, beszámoló az előző tanévben végzett partneri igény- és elégedettségmérésről Iskolai ünnepélyeinket, diákrendezvényeinket
13
Statisztikai adatok Statisztikai adatlap 2012-13-as tanév I. félév
Alsó tag. Felső tag. Gyógyped. Összesen Létszám 312 282 9 603 Osztályozott tanulók száma 310 601 Hiányzás Igazolt napok száma 969 1206 78 2253 Igazolatlan napok száma 2 10 - 12 Kitűnő tanulók száma 74 41 1 116 Bukott tanulók száma 1-2 tárgyból 18 20 Felzárkóztatásra szorul Több tárgyból 13 Nevelőtestületi dicséretek száma 70 37 108 Szaktárgyi dicséretek száma 387 267 654 Napközis tanulók száma 337 3 340 Tanulószobás tanulók száma 47 48 Menzás tanulók száma 149 161
14
Tanulmányi eredmények első – második évfolyamon (szöveges értékelés)
Kiválóan megfelelt Jól megfelelt Megfelelt Felzárkóztatásra szorul Első 25 52 1 Második 24 62 5 Gyógyped. - 3 2 Összesen 49 117 8
15
Tanulmányi eredmények harmadik – nyolcadik évfolyamon
Magatart. Szorg. M. irod. M. nyelv Mat. Id. nyelv Harmadik 4,7 4,58 4,53 4,41 4,35 3,38 Negyedik 4,6 4,2 4,39 4,27 Ötödik 4,4 4,1 4, 3,6 Hatodik 4,3 3,8 3,5 Hetedik 3,2 3,7 Nyolcadik 3,4 Gyógyped. 4,5 Összesen 4,16 3,93 3,84 3,82
16
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.