Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárta Gálné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Egészségfejlesztés/ egészségnevelés Reproduktív egészség Barabás Katalin Szegedi Magatartástudományi Intézet
2
Az egészségfejlesztés oktatása Egészségfejlesztés-kötelezően választható 30 óra+hospitálás Orvos mint egészségnevelő-szabadon választható 30 óra+gyakorlat Egészségfejlesztők klubja, hálózata
3
Oktatási kimenet Olyan fiatal egészségnevelők kibocsátása, akik, felelősséget vállalnak az egyén és a közösség egészségért, ezért képesek adekvát módon az adott közösség számára elfogadható módszerek segítségével tenni is.
4
Igény változások Az elmúlt évben a reproduktív egészséggel kapcsolatos foglalkozások iránt megnőtt az igény. Szexuális kultúra SzTB Fogamzásgátlás Abortus
5
Szexualitás-halál Mind a két terület a médiában túlreprezentált. De a személyes kommunikációban nagyfokú hárítást, ismerethiányt tapasztalunk.
6
Az igény változás oktatási hozadéka Szexuális témák kommunikációs kihívásai A „medikális felvilágosítással szemben” a pszichológiai, művészeti, orvosi antropológiai, élettani megközelítési módok integrációját alkalmazzák a hallgatók a foglalkozásaik során.
7
Egészségfejlesztő programok kialakítása, mint oktatási módszertani lehetőség A hallgatókkal közösen műhelymunka segítségével alakítjuk ki a programokat. Jó alkalom a team munka megtanulására. Jó alkalom a „pendletoni” szabályok gyakorlására. Jó alkalom a vélemények ütköztetésének megtanulására.
8
A hallgatói munka értékelése Többforrású-(multi-sources) értékelés Ki értékel ? Az oktató (szóban és írásban) A hallgatótárs (szóban) Az iskolai tanuló célpopuláció (írásban) Hallgatói önértékelés
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.