Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miről lesz szó? e-ticketing

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miről lesz szó? e-ticketing"— Előadás másolata:

0 Verfasser · weitere Angaben
Thema der Präsentation · Datum VOLÁNBUSZ Rt. e-ticketing Dr. Klár András szervezési és informatikai irodavezető Volánbusz Rt december 05. Storyline: Vision, Mission & Strategie •Neuausrichtung Deutsche Telekom AG •Leistungsversprechen und Neuausrichtung T-Systems •Geschäftsanforderungen und abgeleitete ICT-Strategie sowie Positionierung von T-Systems Execution & Proof • aus den drei Wertetreibern abgeleiteter Kundennutzen des T-Systems-Portfolios • E&P belegt an sechs erfolgreichen Kundenbeispielen zu den drei Wertetreibern Portfolio-Darstellung •Focus Solutions auf der Basis der Wertetreiber •Darstellung der T-Systems-Kernkompetenzen •Ableitung des „Go-to-market“-Modells aus Kundensicht Facts & Figures • Globale IT- und TK-Ressourcen • Globale Delivery-Fähigkeit •T-Systems-Ranking  • intern ( Mitarbeiter) und extern (Partnering) Externe Bestätigung durch Marktanalysten • Bewertung der Strategie und Leistungsfähigkeit Back-up •Interne Struktur und Führungsmannschaft •T-Systems im Überblick •Kundenbeispiele detaillierter

1 Miről lesz szó? e-ticketing
Jelenlegi helyzet Alapvető elvárások Technológia Kapcsolat az IIR-rel Ütemezés Feltételek

2 Jelenlegi helyzet I. e-ticketing
Járművek száma: kb. 1000 Jegy és bérletvásárlási módok: Elővétel: Jegy és bérletpénztár Jegykiadó automata Internet Járművön – jegykiadó készülékkel Emke db Prodata 271 db

3 Jelenlegi helyzet II. e-ticketing
Túl magas a járművezetői jegy és bérlet eladás aránya Pénzkezelés Veszteségidő a forgalomban Bonyolult ellenőrzési eljárások

4 Alapvető elvárások e-ticketing
Megfelelő jegy és bérlet ellátás az utasok számára Járművön a pénzkezelés megszüntetése Egyszerű kezelhetőség az utasok számára Egyszerű és gyors ellenőrizhetőség Elektronikus, zárt elszámolási rendszer Forgalmi, utas és pénzügyi controlling információk Elektra Hungaria kompatibilitás Integráció az IIR-rel

5 Technológiai irány I. e-ticketing
Forgalmi technológia Egyutas rendszer – felszállás csak az első ajtónál Leszállás a többi ajtónál Kártya kezelés (Check in/out) Kártya technológia Érintés mentes kezelés - járművön Előre fizetett (Pre paid) kártya Tartós (plasztik) és egyszeri (papír) hordozó Ön és ellenőri ellenőrzés lehetősége

6 Technológiai irány II. e-ticketing
Adatfeldolgozás Forgalmi és menetdíjadatok megadása Adatátvétel a jármű készülékről Kártya adatok feldolgozása Forgalmi adatok feldolgozása Elszámolási algoritmusok Inicializáló helyek Kártya értékesítés Elosztó hálózat Kártyafeltöltési eljárások

7 VOLÁNBUSZ Rt. - IIR rendszer I. e-ticketing
TRAFFIC alrendszer: Menetrend és forda tervezés Vezénylés és teljesítmény elszámolás Menetdíjbevétel elszámolás SAP alrendszer: Pénzügyi modulok: FI, FI-AA, TR-CM, SD, CO Logisztikai modulok: MM, PM Humánügy: HR Ingatlan gazdálkodás: RE

8 VOLÁNBUSZ Rt. - IIR rendszer II. e-ticketing
KONTOR alrendszer: Ügyirat kezelés Dokumentum menedzsment IT infrastruktúra: Adatközpont – TSH MW szerver központ – VBRT (Népliget) 23 telephely – WAN kapcsolattal Több mint 400 munkaállomás

9 Feltételek, kapcsolatok e-ticketing
GKM irányelvek Finanszírozás Üzemeltetés Elszámolási rendszer és feldolgozó központ Kapcsolatok: Volán társaságok BKV Rt. MÁV Rt.

10 További információ: andras.klar@volanbusz.hu
Verfasser · weitere Angaben Thema der Präsentation · Datum Köszönöm a figyelmet! Storyline:  •Neuausrichtung Deutsche Telekom AG •Leistungsversprechen und Neuausrichtung T-Systems •Geschäftsanforderungen und abgeleitete ICT-Strategie sowie Positionierung von T-Systems  • aus den drei Wertetreibern abgeleiteter Kundennutzen des T-Systems-Portfolios • E&P belegt an sechs erfolgreichen Kundenbeispielen zu den drei Wertetreibern  •Focus Solutions auf der Basis der Wertetreiber •Darstellung der T-Systems-Kernkompetenzen •Ableitung des „Go-to-market“-Modells aus Kundensicht  • Globale IT- und TK-Ressourcen • Globale Delivery-Fähigkeit •T-Systems-Ranking  • intern ( Mitarbeiter) und extern (Partnering)  • Bewertung der Strategie und Leistungsfähigkeit  •Interne Struktur und Führungsmannschaft •T-Systems im Überblick •Kundenbeispiele detaillierter További információ:


Letölteni ppt "Miről lesz szó? e-ticketing"

Hasonló előadás


Google Hirdetések