Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKarola Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban
2
Információ igényes marketing kommunikáció Megismerni a fogyasztót –Ki ő, mire gondol, hogy él és mit szeretne –Mi motiválja a vásárlásban –Milyen mechanizmusok alapján hozza a döntéseit –Hol lehet elérni, milyenek a médiafogyasztási szokásai A döntés pillanatában a termékkel ott lenni a szeme előtt és befolyásolni A vásárlás után folyamatos visszajelzéseket kapni
3
A klasszikus kommunikáció információ forrásai Fókuszcsoportok, reprezentatív minták alapján készített felmérések a fogyasztói szokásokról, a médiahasználatról Kampány után hatékonyság vizsgálat Vásárlás utáni elégedettségi felmérések Hátrányuk –mindent csak utólag tudunk meg –Nem lehet azonnali adatokhoz igazítani a kampányt
4
Online kommunikáció új alapokon Mérés, elemzés és adatfeldolgozás mássága új lehetőségeket ad a marketing kommunikációnak A reklámok kiszolgálását számítógép végzi –Képes azonosítani a felhasználó gépét és a kampánykiszolgálás pillanatában dönteni a megjelenésről –Tömegeket képes face-to-face módon kezelni – emberhez igazodó kampánykezelés Adserver technológia
5
Online hirdetéskiszolgáló rendszer, mely az internetes kampányok menedzselését végzi Mit nyújt? –Real time statisztikák megjelenésről és kattintásról, uniq user számról óra szerinti bontásban –Statisztika IP cím és domain név alapján –Változatos targetálási lehetőségek Adott számú uniq user lássa, meghatározható kontaktusszámmal Targetálás IP cím, domain, browser típus alapján Keresőszó alapján Targetálás a látogatott oldalak tartalma alapján
6
Az adserver segítségével Az adatok a kampány során folyamatosan kerülnek feldolgozásra BÁRMIKOR módosítható a kampány, vagy a kreatív anyag Ami a klasszikus médiában nem megoldható
7
Reklámkérés az adserverhez IP Cím ország Domain cég Operációs rendszer Reklám kiszolgálás a targetálási szempontok alapján Online reklámkiszolgálás
8
Az Adserver nem csak adminisztrál nem csak kampányokat menedzsel hanem kihasználja, hogy a hirdetésmegjelenítésének pillanatában a hirdető és befogadó között egy komoly adatfeldolgozó eszköz, egy számítógép áll, amely elemzi a körülményeket, elemzi a hirdetési hatékonyságot és elemzi a befogadót! A számítógépes intelligencia
9
Például a meteo-targetálás... csak évszak, időszak szerinti lehetőség (pl.: sörszezon: aug. 20-ig..., függetlenül a tavaszi kánikuláktól, nyári hidegfronttól.)
10
adott helyen levegőhőmérséklet szerint vízhőmérséklet szerint hóviszonyok szerint egyéb időjárási viszonyok szerint Mindezt pillanatnyi, átlag vagy előre jelzett (várható) adatok- állapotok alapján... Bármely adat (BUX index stb.) függvényében... Online meteo-targetálás
11
Média fogyasztási szokásait, érdeklődési körét, reklám- preferenciáit Cipőt a cipőboltból (informatikát az informatikai site okról, DVD-t a moziműsorról stb.) helyett Cipőt annak, akinek cipő kell, informatikát annak, akit ez érdekel, DVD-t annak, aki ezt szeretne venni... elemzi a befogadót!!!
12
Viselkedés marketing Az adserver képes adatokat rögzíteni a látogató viselkedéséről a neten Ez alapján megismerhető az érdeklődési köre, vagy a pillanatnyi vásárlási igénye Targetálás a viselkedés és a tényleges igények alapján
13
Adverticum adserver Hazai tartalmak közel 80%-a használja –Legnagyobbak: Origo, Sanoma (Startlap, NLC, FN), Népszabadság Online, Ringier Megbízható háttér, nemzetközi piacot figyelő fejlesztés, hazai igények szerint –Fail over rendszer –99,8%-os rendelkezésre állás –24 órás support Rugalmas és dinamikus fejlődés, betanítás
14
Adnetwork Adserver szolgáltatók árnyékában online hirdetési hálózatok Kicsi, de értékes tartalmú oldalakból –nincs erőforrásuk hirdetés szervezésre –nem rendelkeznek megfelelő technikai háttérrel Előny a hirdetőknek, ügynökségeknek –nincs erőforrásuk megkeresni a kisebb site-okat –A hálózat nagyságánál fogva képes lefedni a hazai internetezők teljes csoportját (run of network kampányindítási lehetőség) –Megfelelő szakértelem és technológia a kampányok lebonyolítására Összetaró erő a közös adserver használat
15
Az adnetwork előnyei Kis oldalak hálózata, speciális, összetartó közönséggel Folyamatos bővülési lehetőség Nincs reklámzaj Megfelelő méretű affiliate típusú kampányok indításásra Viselkedés marketing – számos oldalról gyűjthető az információ
16
Adverticum AdNetwork Több, mint 175 site tematikus csoportokba rendezve Minimálisan 360.000 uu/day Havi átlagos adv: 270 millió ADV Dinamikus növekedés: havi cca. 10 új oldal Új belépőknek minőségi és mennyiségi feltételeknek kell megfelelniük
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.