Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A blended learning alkalmazása a középiskolai oktatásban Pálfy János SzKI, Szolnok
2
Problémafelvetés Közismereti informatika oktatás heti 1 órában,
egyszerre 18 tanulónak, hagyományos módon, hagyományos eszközökkel, eredményesen? Mi az ami ezek közül könnyen megoldható?
3
Célok, hipotézis Célok: új módszertan alkalmazása,
új szemlélet bevezetése, jó érettségi eredmények elérése, Informatikai írástudás, kompetenciák… Hipotézis: Jó tanulmányi eredményeket lehet elérni a blended learning bevezetésével
4
Az intézmény, a tanár és a tanulók közös érdeke …
A tanár értéke az iskolai vezetés szemében: arányos a munkája értékével! A munka értéke mérhető (a naplóban található eredmények formájában is) A tanárt kedvelik a diákok is, ha színvonalas órákat tart - könnyebb rendet tartani az órán segít a problémák felfedésében és megoldásában sikerélményt ad a tanulóknak
5
Mi történt a tanévben ? Célok és eredmények összefoglalása.
Bevezettem a Moodle keretrendszer használatát az egyik érettségiző osztályban, Tananyagot állítottam össze, Menedzseltem a kurzus résztvevőit, Felmértem a tanulók tudását érettségi szintű és színvonalú feladatsorokkal, Mértem az ismeretek elsajátítását a feladatsorokon keresztül, Elektronikus csatornákon keresztül kommunikáltam a diákokkal, Problémákat oldottunk meg közösen.
6
Az e-learning keretrendszer
A tartalomfejlesztés folyamatos, Hamarosan átállás történik a 2.0 változatra (ez komoly módszertani változásokat fog okozni!)
7
Példa a lecke tartalomtípusra
8
Példa a fórum használatára
9
Példa Hot Potatoes tesztre
10
Példa Hot Potatoes rejtvényre
11
Vegyes kérdéstípusok használata
12
Gyakorló feladatsorok használata
13
Gyakorló feladatsorok használata
14
Oktatóvideók használata
15
Skype használata
16
Eredmények?
17
Eredmények?
18
Jövőkép – tervek… KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
További kollégák bevonása, belső képzések Módszertani fejlesztések e-fejlesztő munkaközösség kialakítása az iskolában Munkaközösségek közötti kapcsolat Az e-tananyagok mennyiségének és interaktivitásának növelése További mérések készítése, e-portfólió bevezetése KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.