Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív."— Előadás másolata:

1 A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív házasságellenes, sőt szeretetellenes propagandaként érzékeljük. ÜZENET Ezzel szemben azt szeretnénk érzékletesen bemutatni, hogy a házasság boldogítóbb, emberhez méltóbb, jobb mint a szingli életvitel: „A házasság nem intézmény, hanem szeretetközösség, amely örömforrást jelent, védelmet nyújt és erőt ad.”

2 CÉLCSOPORT - Potenciális házasulandók. - Mindenki, aki a fiatalokkal, házasulandókkal, foglalkoznak vagy kapcsolatban állnak a mindennapokban. CÉL: 1. Elgondolkodtatni az üzenetek célzottjait. Olyan gondolatokat próbáltunk adni, melyek az érintettekben esetleg elindíthatják az attitűdváltozást ill. aki bizonytalan volt az megerősödik értékrendjében. 2. A médiumok - adjanak hírt a konkrét eseményekről - beszéljenek általában a témáról – lehetőleg a mi szempontjainkat előtérbe helyezve. Legyen téma a médiumokban a házasság.

3 KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA: 1. Szlogent választottunk: „A házasság öröm és erőforrás” 2. Készítettünk egy összeállítást olyan gondolatokból, melyek a házasság mellett érvelnek. Az emberek alapvetőbb igényeire (egészség, jólét, hosszú élet, munkához jutási lehetőség) próbáltunk apellálni. - Tudományosan igazolt állítások szerepelnek rajta. (Az amerikai Egészségügyi Minisztérium internetes oldaláról származnak.) Pl.: Akik házasságban élnek hosszabb életűek, egészségesebbek, gyermekeik jobb tanulók, így jobb eséllyel indulnak majd a munkaerőpiacon. - A Házasság Hete népszerűsítésekor a programok ismertetése mellé tettük ezt az összeállítást is.

4 MÉDIUMOK: Hangsúlyt fektettünk a – katolikus és nem vallásos - sajtó felé történő minél hatékonyabb kommunikációra, nem tévesztve szem elöl a hagyományos, közösségeken keresztül történő meghívásokat sem. - Minden jelentősebb írott és elektronikus médiumot igyekeztünk megkeresni. - Szórólapot terjesztettünk - Plakátot helyeztünk ki - A hagyományos, katolikus közösségeken (plébániák, kisközösségek, stb.) keresztül is terjesztettük a hírt.


Letölteni ppt "A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív."

Hasonló előadás


Google Hirdetések