Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlexandra Székelyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kristína Cafiková, Kitti Vidermanová Nyitrai Konstatnin Filozófus Egyetem Az életből vett feladatok megoldása írott nonverbális kommunikáció segítségével
2
Létrehozott feladatok 50 matematikai feladat – kísérleti osztályoknak letanítják év végi tesztben 5 feladat - kísérleti és kontroll csoportoknak egyforma Cél: - alapvető matematikai kompetenciák növelése
3
1. feladat
4
2. feladat
5
3. feladat
6
Írott nonverbális kommunikáció tanítási módszer stumme Schreibgespräch Németország tartományainak iskolában elterjedt és sikeresen alkalmazott
7
Alkalmazása diákok négyes illetve ötös csoportokba rendeződnek minden diák a csoporton belül különböző színű írószert kap minden csoport kap egy A3-as méretű papírt a papíron impulzus található, amire reagálniuk kell A munka befejezése után értékelés és beszélgetés
8
Legfontosabb tulajdonság! a diákok szó nélkül dolgoznak és a papíron írással kommunikálnak
9
Tanár szerepe felkészülni ismertetni a diákokat a tanítási módszer helyes alkalmazásának alapelveivel bekapcsolódni a diszkusszióba
10
1. feladat megoldása
11
2. feladat megoldása
12
3. feladat megoldása
13
Tanítási módszer előnyei motivál tömör és érthető kifejezési mód a csoporttársak figyelése egészséges konkurencia egyszerre többen írhatnak bármikor elolvashatják a leírt gondolatokat
14
Tanítási módszer hátrányai határozottabb személyiségű diákok elnyomhatják a gyengébbeket grammatikai hibák és olvashatatlan írás valamely lépésnél való elakadást követő tanácstalanság a munka végét jelentheti
15
Köszönöm a figyelmet
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.