Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLászló Nagy Megváltozta több, mint 10 éve
1
Átmeneti adatgyűjtő táblázat - tapasztalatok
2
Az adattábla Szolg.ÁK munkalapján kevés a 200 sor a tevékenységek rögzítéséhez. A táblázat munkalapjának képletelt sorai kiegészítésre kerülnek 2000-re, így az elengedő lesz a Szolgáltatáselemző rendszer bevezetéséig. A táblázat új verziójának kiadása november hónapban várható. Átmeneti adatgyűjtő táblázat – kérdések
3
Az adattábla Összesítés munkalapja nem mutatja ki a július, augusztus hónapot. Az adattábla Összesítés munkalapja kiegészítésre került a június, július és augusztus hónap összesítő adataival. A táblázat új verziójának kiadása november hónapban várható. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
4
A Tanácsadó/szakmai megvalósító neve legördülő listában nem található meg az egyik tanácsadó neve. Az első fülnél (AMSZ adatok) pedig szerepel, fel lett rögzítve. Ez egyedi problémaként merült fel. A megküldött táblázatban a listára történő hivatkozás egy cellával el van csúszva. Más táblázatok esetében ez nem volt tapasztalható. A táblázat új verziójának kiadása várhatóan orvosolja a problémát. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
5
A program több helyszínen kerül megvalósításra, így a táblázat „közös” használata nem lehetséges. (Ez a probléma más okból is előfordulhat.) A tanácsadók által használt táblázatok kerüljenek összefésülésre, vagy lehet őket egyenként is küldeni? A táblázat úgy került kialakításra, hogy központi helyre lementve, hálózaton keresztül lehessen közösen használni. Amennyiben ez nem megoldható a táblázatokat a szervezetek összefésülve egy táblázatba, vagy külön-külön is megküldhetik. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
6
Az Összesítés munkalap a nyílt munkaerőpiacon sikeresen elhelyezett ügyfelek számát nem veszi figyelembe. A „Monitoring mutatók” és az „Összesítés” fülön a sikeres elhelyezkedés a statisztikában az alábbi feltételek teljesülésekor jelenik meg: 1.A „Kimenet” munkalap D oszlopénak értéke „elhelyezkedett”, és 2.a „Kimenet” munkalap H oszlopának értéke dátum, (a mostani táblában nagyobbnak kell lennie, mint 2013. szeptember 1., az javítás után ez 2013. június 1. lesz), és 3.a „Kimenet” munkalap K oszlopának értéke „Igen” (ez az ESZA monitoring mutatójának számítása miatt került bele), és 4.a „Munkáltató” munkalapon, az érintett munkáltató esetében a C oszlop értéke „nem akkreditált munkáltató”. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
7
A felrögzített állásajánlat nem kap „Érvényes” jelölést Érvényes állásajánlat esetében, az „Álláshelyek” munkalapon: 1.R oszlop értéke kisebb, vagy egyenlő, mint a mai nap, és 2.R oszlop értéke kisebb, vagy egyenlő, mint az S oszlop értéke, és 3.az S oszlop ki van töltve, és 4.H oszlop értéke nagyobb, mint 0, és 5.E oszlop értéke „Igen”. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
8
Módosítható-e a táblázat a havi adatszolgáltatás után? A táblát folyamatosan tudják vezetni, módosítani, így az egy folyamatosan bővülő táblázat lesz, amit bizonyos időközönként szükséges megküldeni az FSZK részére. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
9
Létezik egy magyarázat-kezdőknek a kitöltéshez? Az adattábla kitöltésében hasznos segítséget nyújt a Kitöltési útmutató, ami reményeink szerint egyértelművé teszi a táblázat használatát. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
10
Egy álláskeresőhöz több különböző tevékenység tartozik, amik különböző időpontokban kerülnek megtartásra. Egy álláskeresőhöz több tevékenységi típust, időt, és időegység cellát kell kitölteni, vagy összesítve egy cellába gyűjtsük össze őket? A táblázat felépítése úgy lett kialakítva, hogy az álláskeresőknek, a munkáltatóknak, valamint a partnereknek nyújtott szolgáltatásokat (tevékenységeket), tevékenységenként külön- külön sorban szükséges rögzíteni és egy-egy tevékenységhez külön-külön, a hozzá tartozó sorba szükséges a dátumot és annak időtartamát felvinni. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
11
A Monitoring mutatók munkalapon a H7-es cellában levő megjelölés kapcsán az milyen feladatai lennének, hova rögzítsünk és pontosan milyen adatokat? A táblázat Monitoring mutatók munkafüzet lapja a TÁMOP- 5.3.8.A3-12/1 projekt Pályázati útmutatójának E1 pontjában meghatározottak szerint került kialakításra, hogy megkönnyítse az adatszolgáltatást, a vállalt indikátorok alakulását ellenőrizhetővé tegye. Az abban található tartalom az útmutató alapján került megfogalmazásra. Az szervezetek és az FSZK által megkötésre került Együttműködési Megállapodás I. 4. pont negyedik bekezdése alapján a projekt teljes időtartama alatt vállalták az Önökkel kapcsolatba került munkaadók regisztrálását és a regisztrációs adatbázis karbantartását a munkaadói adatbázisban. Az adatbázis a konzorcium által kifejlesztésre kerülő integrált informatikai rendszer része. A munkalap 7 sora erre vonatkozik. Abból adódóan, hogy a közösségi tér portál fejlesztésének befejezése nem történt meg az adattábla kialakításáig, így áthidaló megoldásként az említett munkalap az adattáblába rögzített álláshelyek számát adja össze, azaz az Álláshelyek munkalap I oszlopában feltüntetett adatok számát mutatja ki. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
12
Egy ügyfelünket sikeresen elhelyeztünk, ennek ellenére sem a "Monitoring", sem az "Összesítés" fülön nem látszik ez a mutató. Kérem a segítségüket az adat megjelenítésében. A táblázat "Monitoring mutatók" és az "Összesítés" munkalapja az ESZA Projekttel kapcsolatos Pályázati útmutatójának E1 pontjában megfogalmazottak alapján kerültek kialakításra. Eszerint: "A projekt keretében nyílt munkaerőpiacon sikeresen elhelyezett személy: az a megváltozott munkaképességű személy, aki a projektidőszak alatt helyezkedett el, és 3 hónapot meghaladó foglalkoztatásról szóló munkáltatói igazolással rendelkezik..." A sikeresen elhelyezett ügyfél az említett két munkalapon akkor jelenik meg, ha – a többi feltételen túl - a "Kimenet" munkalap adott sorában, "elhelyezkedés esetén" a 3 hónapon túli elhelyezkedést Igennel jelölik. (K3 cella) Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
13
A mi rendszerünkön Office 2003 van, ezért az "xlsx" kiterjesztésű táblázat nem minden funkcióját tudjuk használni (pl.nincs legördülő menü). Kaphatunk-e az adattáblából más verziót, hogy ne ütközzön nehézségekbe a kitöltése? Az MS Office 2007 nem kezeli a legördülő menüket. Az adattábla elkészítése során céljaink között szerepelt egy olyan táblázat elkészítése, amely valamelyest megkönnyíti a szolgáltató és adatszolgáltató tevékenységet oly módon, hogy az adatok egységes nyilvántartásához sorvezetőt kapjanak. Törekedtünk a kitöltés egyszerűsítésére, amit különböző funkciók használatával próbáltunk elérni. Ezen funkciók nagy része az.xlsx formátumban alkalmazható, amit a Microsoft az MS Office 2007-es verziójával vezetett be. Az adattábla is ebben a formátumban készült. Ugyanakkor a legördülő menük használatára a 2007-es verzió sem képes. A táblázat más formátumba történő átalakítása esetén (pl: MsOffice 2003-ban kezelt.xls kiterjesztés) a használt funkciók nagy része elveszne és nem csak a legördülő listákat, hanem egyéb funkciókat sem lehetne használni. Átmeneti adatgyűjtő táblázat - kérdések
14
Érdeklődés, adatszolgáltatás: Locherer Zoltán Locherer.zoltan@fszk.hu (+36 30) 677 5978 Nagy Dóra nagy.dora@fszk.hu (+36 1) 450 3230 Átmeneti adatgyűjtő táblázat
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.