Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKarola Szőkené Megváltozta több, mint 10 éve
1
Debrecen, 2004. 05. 14 1/10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság
2
Debrecen, 2004. 05. 14 2/10 Bemutatkozás 12-14 ezer alkalmazott (Matáv csoport) alkalmazottanként, átlagosan évi ~7 tanulói nap Oktatási Igazgatóság - 1993 >40% az e-tanulás aránya saját tananyagfejlesztés és módszertan havonta egy új távoktatási kurzus jelenleg több, mint 60 távoktatási modul
3
Debrecen, 2004. 05. 14 3/10 Minőségügyi szemlélet kompetencia alapú emberi erőforrás-fejlesztés komplex képzési programok - „blended learning” koncepció módszertan tudatos fejlesztése (szinkron és aszinkron módszerek vegyesen) hallgató motiválása (megfelelő célokhoz megfelelő tananyagok, módszerek) állandó, elérhető tanulási környezet a tanulói és oktatói szükségletek kielégítéséhez
4
Debrecen, 2004. 05. 14 4/10 Módszertan fejlesztése „virtuális tanterem” - szinkron távoktatási stúdió „konzerv” oktatási anyagok (pl. ADSL)ADSL ismeretátadó, feldolgozó és ellenőrző programok (EU ismeretek, Cégismeret,... )EU ismeretekCégismeret gyakorló programok (pl. Lotus Notes)Lotus Notes problémamegoldó és szimulációs programok (ECDL modulok,....)ECDL valódi személyre szabott tanulási lehetőségek
5
Debrecen, 2004. 05. 14 5/10 Technológiai környezet egységes multimédiás hardver és szoftverkörnyezet, megfelelő sávszélesség létező és elterjedt szabványok (AICC, SCORM, (D)HTML, JAVA,...) hatékony multimédiás tananyagfejlesztő eszközök saját fejlesztésű tanulástámogató rendszer (Média portál) - valódi igényekre szabott funkcionalitás
6
Debrecen, 2004. 05. 14 6/10 Tananyagfejlesztés előre elkészített stíluslapok és sablonok (interaktív multimédiás tananyagfejlesztés szövegszerkesztővel) többnyelvű, multikulturális környezetben is használható tananyagok és képzési programok fejlesztése tananyagok tárolása (XML, RDBMS) tanulási események tárolása
7
Debrecen, 2004. 05. 14 7/10 Tananyagfejlesztő eszközök (D)HTML alapú (Macromedia Dreamweaver) folyamatszemléletű eszközök (Macromedia Authorware, Director, Flash) könyv szemléletű eszközök (Click2learn Toolbook) szimulációs szoftverek használata (X.HLP) interaktív digitális médiumok előállítása (képek, animációk, hanganyagok, filmek, stb.)
8
Debrecen, 2004. 05. 14 8/10 Tutori, mentori támogatói háttér tanárok felkészítése a tutori munkára a hallgatói munka követése, a motiváció felkeltésének és fenntartásának lehetőségei, eszközei szinkron és aszinkron kommunikációs eszközöket lehet használni a konzultációkhoz –csevegés, alkalmazás megosztás, videokonferencia (H.320, H.323) –fórum, elektronikus levelezés
9
Debrecen, 2004. 05. 14 9/10 További demonstráció ECDL képzési program –Informatikai alapismeretekInformatikai alapismeretek –Operációs rendszerekOperációs rendszerek –SzövegszerkesztésSzövegszerkesztés –TáblázatkezelésTáblázatkezelés –PrezentációkészítésPrezentációkészítés –AdatbáziskezelésAdatbáziskezelés –Az Internet szolgáltatásaiAz Internet szolgáltatásai
10
Debrecen, 2004. 05. 14 10/10 Köszönöm a figyelmet! Matáv Oktatási Igazgatóság http://oktatas.matav.hu krausz.janos@ln.matav.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.