Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMiklós Lakatos Megváltozta több, mint 10 éve
1
The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság különböző színtereken Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi doktori iskola
2
A NAT Kinövéses rendszerben választható lett 5. osztályig az informatika (tehát, 6. osztály előtt esetleges) Honnan tanulnak és honnan tanulhatnak? Honnan származik a tudás és a minta? Milyen tárgyi eszközökkel találkozik az iskolában? „…az iskolai szervezetei környezetet olyanná alakítsuk, amely lehetővé teszi azt, hogy a kiváló programok és a kiválóan felkészült pedagógusok valóban hozzájárulhassanak a tanulás eredményesebbé tételéhez. ” A Nemzeti alaptanterv implementációs, Vass Vilmos 2008
3
Színterek Iskolában, órán Magánélet, család, személyes adatok Céges élet, mint munkavállaló Tudatos felhasználó, LLP
4
Felelősség Szülők, SZMK Iskola Szaktanár (informatikai) Osztályfőnök Társadalom Önkéntes szervezetek…
5
Megoldásra váró kérdések… Ha már így változott a NAT, mit lehet tenni? Hogy lehetne a digitális eszközöket ténylegesen használni (tankönyv gyártók, programok) Hogyan lehet azt megoldani, hogy nem kötelező az informatika, mondjuk iskola váltásnál? Ügyfélkapu, Abev, árajánlat? Az életre készít- e fel a iskola?
6
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Som Zoltán somzoltan [kukac] gmail. com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.