Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Budapest turisztikai Marketingje

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Budapest turisztikai Marketingje"— Előadás másolata:

1 Budapest turisztikai Marketingje
A Budapest Turizmus Stratégia 2012/ alapján Készítette: Nagy Márton Géza

2 Az öt vezérlő elv Márkaépítés és márkagondozás
Integrált, összehangolt kommunikáció Reális célkitűzések Összefüggő értéklánc Innovatív, új, és hatékony marketing

3 Helyzetelemzés Turisztikai kereslet alakulása Szálláshelyek
Küldő országok Szezonalitás Légi közlekedés Kongresszusi turizmus Nemzetgazdasági szempontok

4 SWOT-analízis

5 Versenytárselemzés Bécs Prága Varsó Pozsony Krakkó Ljubljana Stockholm

6 Vonzerőleltár Látnivalók Tevékenységek Elérhetőség Szálláslehetőség
Kényelmi és kiegészítő szolgáltatások

7 Stratégiai fő célok Fejlődés alapja Népszerűsítés
Egyensúly megteremtése Versenyképes vonzerő Legfrissebb trendek követése Összehangolt kommunikációs munkamegosztás Turizmus jelentőségének kimutatása

8 Brand és pozicionálás Egyszerűsítés Ötletesség Színhasználat Sztori
Továbbgondolhatóság Kreativitás Szerethetőség

9 Termékfejlesztés Attrakciók élménnyé alakítása
Kínálat kapcsolódási pontjainak létrehozása TDM megjelenése Hungarikumok Turistafogadás feltételrendszere Fő motivációs vonalak erősítése Közterületek és közlekedésfejlesztés

10 Marketing és kommunikáció
Brand-célok Célcsoportok Szakmai együttműködés Attrakciótípusok meghatározása és összekapcsolása Online kommunikáció Budapestinfo és táblarendszer Támogatás

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Budapest turisztikai Marketingje"

Hasonló előadás


Google Hirdetések