Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Budapest turisztikai Marketingje
A Budapest Turizmus Stratégia 2012/ alapján Készítette: Nagy Márton Géza
2
Az öt vezérlő elv Márkaépítés és márkagondozás
Integrált, összehangolt kommunikáció Reális célkitűzések Összefüggő értéklánc Innovatív, új, és hatékony marketing
3
Helyzetelemzés Turisztikai kereslet alakulása Szálláshelyek
Küldő országok Szezonalitás Légi közlekedés Kongresszusi turizmus Nemzetgazdasági szempontok
4
SWOT-analízis
5
Versenytárselemzés Bécs Prága Varsó Pozsony Krakkó Ljubljana Stockholm
6
Vonzerőleltár Látnivalók Tevékenységek Elérhetőség Szálláslehetőség
Kényelmi és kiegészítő szolgáltatások
7
Stratégiai fő célok Fejlődés alapja Népszerűsítés
Egyensúly megteremtése Versenyképes vonzerő Legfrissebb trendek követése Összehangolt kommunikációs munkamegosztás Turizmus jelentőségének kimutatása
8
Brand és pozicionálás Egyszerűsítés Ötletesség Színhasználat Sztori
Továbbgondolhatóság Kreativitás Szerethetőség
9
Termékfejlesztés Attrakciók élménnyé alakítása
Kínálat kapcsolódási pontjainak létrehozása TDM megjelenése Hungarikumok Turistafogadás feltételrendszere Fő motivációs vonalak erősítése Közterületek és közlekedésfejlesztés
10
Marketing és kommunikáció
Brand-célok Célcsoportok Szakmai együttműködés Attrakciótípusok meghatározása és összekapcsolása Online kommunikáció Budapestinfo és táblarendszer Támogatás
11
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.