Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés"— Előadás másolata:

1 Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés

2 5 M Money A reklámtervezés folyamata A reklámköltségek meghatározása
pl árbevétel százalékában A költségvetést meghatározza a termék piaci életgörbéje és a versenyhelyzet

3 Message 5 M Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére
A reklámtervezés folyamata 5 M Message A reklámüzenet Racionális észérvek a fogyasztók meggyőzésére Emocionális – érzelmekre ható üzenetek Morális – pl társadalmi célú reklámok

4 Media 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámeszköz kiválasztása
információkat továbbító kommunikációs csatornák alapeszközök kiegészítő eszközök

5 Measurement 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámhatékonyság mérése
előtesztelés – várható fogadtatás utótesztelés forgalmi hatáskutatás

6 Reklámkampány Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn
A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagyméretű alkalmazása Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn


Letölteni ppt "Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés"

Hasonló előadás


Google Hirdetések