Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRezső Bogdán Megváltozta több, mint 10 éve
1
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés
2
5 M Money A reklámtervezés folyamata A reklámköltségek meghatározása
pl árbevétel százalékában A költségvetést meghatározza a termék piaci életgörbéje és a versenyhelyzet
3
Message 5 M Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére
A reklámtervezés folyamata 5 M Message A reklámüzenet Racionális észérvek a fogyasztók meggyőzésére Emocionális – érzelmekre ható üzenetek Morális – pl társadalmi célú reklámok
4
Media 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámeszköz kiválasztása
információkat továbbító kommunikációs csatornák alapeszközök kiegészítő eszközök
5
Measurement 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámhatékonyság mérése
előtesztelés – várható fogadtatás utótesztelés forgalmi hatáskutatás
6
Reklámkampány Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn
A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagyméretű alkalmazása Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.