Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás."— Előadás másolata:

1 A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás eredménye: Figyelő 2010. április 1.

2 A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én 1.Pöttyös Túró Rudi 2.Coca-Cola 3.Danone 4.RTL Klub 5.TV2 6.Tesco 7.Adidas 8.Nokia 9.Nike 10.T-Mobile

3 A vizsgált iparágak legjobbjai 1.AutóiparSuzuki 2.Egészségügyi szektorAspirin 3.FMCGPöttyös Túró Rudi 4.Info- és Telekommunikáció Nokia 5.KiskereskedelemTesco 6.MédiaRTL Klub 7.Pénzügyi szektorOTP

4 2010. április 1..

5 2010. április 1.

6 2010. április 1.

7 A kutatás módszertana 1000 fős reprezentatív minta Nem, életkor, lakóhely, településnagyság alapján Magyarország 15-49 éves lakosságának leképzése A márkák értékelése: -márkához való kötődés -azonosságtudat (a márkaközösség más tagjaival) -a márkaközösség rítusai és hagyományai -közösségi felelősség (a közösség tagjainak magatartása)


Letölteni ppt "A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések