Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgoston Orosz Megváltozta több, mint 10 éve
1
A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás eredménye: Figyelő 2010. április 1.
2
A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én 1.Pöttyös Túró Rudi 2.Coca-Cola 3.Danone 4.RTL Klub 5.TV2 6.Tesco 7.Adidas 8.Nokia 9.Nike 10.T-Mobile
3
A vizsgált iparágak legjobbjai 1.AutóiparSuzuki 2.Egészségügyi szektorAspirin 3.FMCGPöttyös Túró Rudi 4.Info- és Telekommunikáció Nokia 5.KiskereskedelemTesco 6.MédiaRTL Klub 7.Pénzügyi szektorOTP
4
2010. április 1..
5
2010. április 1.
6
2010. április 1.
7
A kutatás módszertana 1000 fős reprezentatív minta Nem, életkor, lakóhely, településnagyság alapján Magyarország 15-49 éves lakosságának leképzése A márkák értékelése: -márkához való kötődés -azonosságtudat (a márkaközösség más tagjaival) -a márkaközösség rítusai és hagyományai -közösségi felelősség (a közösség tagjainak magatartása)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.