Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Korok játéka vagy játékok kora
Korok játéka vagy játékok kora? A magyarországi MMORPG játékosok pszichológiai szemszögből Nagygyörgy Katalin (ELTE-PPK PhD) Mihalik Árpád (ELTE-PPK PhD) Űrhódítók: A videojáték (r)evolúciója Videojáték konferencia
2
A népszerű online világok
Felhasználók száma 217 millió online játékos (ComScore, 2007) World of Warcraft : 12 millió regisztrált játékos (Blizzard, 2010) Mo.-n online játékosok: 58,7% -a MMORPG-t preferálja ebből 31,9 % WoW Virtuális játéktér Könnyen elérhető (0-24 h) Folyamatos fejlődés, nincs visszaesés Anonim társas környezet Folyamatosan új célok Belemerülés/ flow Videojáték konferencia
3
Korosztályok k@r@ktere
Videojáték konferencia
4
Csak egy játék vagy több annál?
Nehezebben küzdenek meg: stresszel, a szorongással, hangulatingadozásokkal -> Elkerülés a cél Csak egy játék vagy több annál? Valóság eltávolítása: Igények kielégítése az online környezetben Versengésre való motiváltság - Státusz szerzés - Hírnév szerzése - Értékes tárgyak birtoklása Egyre nagyobb idői befektetés Pozitív megerősítés Túlhasználat Videojáték konferencia
5
Videojáték konferencia
A jövő Videojáték konferencia
6
Videojáték konferencia
Köszönjük a figyelmet! "Teljesen új társadalmak épülnek manapság. Nem láthatod őket, csak a számítógéped képernyőjén. Nem látogathatsz el közéjük, csupán a billentyűzeteden keresztül.” (Buda Béla) Videojáték konferencia
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.