Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJudit Oroszné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Gyerekjátékokról és edutainmentről őszintén Fekete Zsombor
2
Szabály
3
Szükséglet
4
Szeparáció
5
Elvesztett ártatlanság
6
Létezett-e valaha a tiszta játék? 1.A játék szabad cselekvés vagy foglalkozás 2.amely bizonyos önkéntesen, előre meghatározott időben és térben, 3.szabadon választott, de föltétlen kötelező szabályok szerint folyik le: 4.célja önmagában van, 5.bizonyos feszültség és öröm érzése, 6.továbbá a "közönséges élet"-től való "különbözőség" tudata kíséri. (Huizinga 1939)
7
Edutainment + +< =
8
Mit tanulhatunk a játékokból? Játékmechanikát – a játék „szabályát”
9
Mit tanulhatunk a játékokból? Ikonográfiát – a játék „világát”
10
Mit tanulhatunk a játékokból? Ergonómiát – „játszani”
11
Mit tanulhatunk a játékokból? Funkcionalitást – aminek a játékot tartjuk.
12
Oktató játékok Fejtörők, vetélkedők (agon) Szerencse alapú társasjátékok (alea) Szimulációk, szerepjátékok (mimikri) Agytornák, tornajátékok (ilinx)
14
Projektek Egyszervolt.hu – Edutainment tartalmak Világjáró – Első Európai Komoly Játékok verseny második helyezettje Tengernyi Kaland – internetes valóságjáték október 8-tól december 4-ig.
15
Őszintén… A gyerekeket sokan hülyének nézik… Lenyúlások mennek az e-learning iparban Ott kellene tartanunk, hogy játékok versengjenek az oktatási eszközök piacán A Szent Grált nem találjuk – Ha megtaláljuk nem beszélünk róla – Ha beszélünk róla, nem hallgatja meg senki
16
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET Fekete Zsombor – levelup@levelup.hulevelup@levelup.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.