Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Szalainé Megváltozta több, mint 10 éve
1
Szülői értekezlet 2009.09.28 5. évfolyam (összevont)
2
Téma A szülők tájékoztatása a „Korszerű oktatást Mándokon” című TÁMOP (Társadalmi Megújulás Operatív Program) 3.1.4. jelű projektről.
3
Új Magyarország Fejlesztési Terv ‘Társadalmi Megújulás Operatív Program’ támogatási rendszerében benyújtott pályázat → pozitív elbírálás 31.343.980 Ft összegű támogatás (ÁMK és Gyermekkert Óvoda)
4
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/A szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Jámbrik Józsefné Tóthné Makkai Katalin
5
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/B szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Béres Lászlóné Lázárné Herczeg Zsuzsa
6
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/C szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Sajtos Józsefné Szigeti Károlyné
7
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/A matematika Pedagógus: Jámbrik Zsuzsanna
8
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/B Szövegértés- szövegalkotás Pedagógusok Ésik KatalinBodnárné Rabb Marianna Ember és társadalomismeret
9
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/C szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Kulcsár Istvánné Bódi Ferencné
10
Bevezetésre került 7 tanulócsoportban Választott: német 5. évfolyam (1 csoport) Pedagógus: Szalmasági Béláné
11
Miért? Az országos kompetenciamérésben az átlag alá kerültünk, és nem akarunk ott maradni. Ha körülöttünk minden változik, nekünk is ezt kell tennünk. (Az iskola sem maradhat ki ebből a folyamatból.) Nagyot változott körülöttünk a világ és az oktatásnak is ehhez kell igazodnia.
12
Cél Javuljon az oktatás eredményessége, hatékonysága és biztosítsuk az esélyegyenlőséget.
13
Óraelosztás (Miért olyan a gyerekek órarendje amilyen?) A szövegértés-szövegalkotás tömbösítve, egymást követő napon történik. (Előnye: Az idő nem szóródik úgy széjjel, kerekebb lehet a feladatvégzés.)
14
Munkaformák Páros Csoport Tanulók interakciója
15
Páros munka
16
Csoport munka
17
Tanulók interakciója
18
Módszerek Cselekvésorientált (A gyermek ne puszta befogadó legyen, hanem aktív részese az ismeretszerzésnek.) „Sage es mir, und ich vergesse es. Zeige es mir, und ich erinnere mich. Lass es mich selbst tun, und ich behalte es.” Mondd el - elfelejtettem. Mutasd meg – emlékezni fogok rá. Engedd, hogy magam tegyem – meg fogom jegyezni
19
Megvalósítás, kivitelezés Gyerek Pedagógus Család Eszközök (modern, korszerű tankönyvek, munkafüzetek, internet, IKT eszközök) AKTÍV EGYÜTTMŰKÖDŐ „Veled változom, Neked változom”
20
Mindezekhez erőt, kitartást és sok-sok türelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.