Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Közigazgatási kommunikáció
Diszkrimináció az ügyfélkezelésben SMART – modell alkalmazása Kutatás Helyzetelemzés Önkormányzati kommunikációs stratégiák
2
1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben
A jogalkalmazás diszfunkciói A közigazgatási dolgozók attitűdjei A fogyatékossággal élők „láthatatlan állampolgárok” A szociális ügyek összemosása (roma-kérdés) A közigazgatási rendszer hiányosságai
3
2. SMART– modell alkalmazása
4
3. Kutatás koncepció hipotézis módszertan adatfelvétel eredmények
5
4. Helyzetelemzés Az önkormányzati alkalmazottak ismeretei hiányosak
Attitüdjeik, magatartásuk diszkriminatív Szociális ügyként definiálják a fogyatékosságot Hárítják a felelősséget – forráshiány, kompetencia-hiány Nem keresik a kapcsolatot az
6
5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Ágazati irányítás - Önkormányzati és Vidékfejlesztési Minisztérium - Gazdasági és Nemzeti Fejlesztési Minisztérium NFÜ – nemzeti Fejlesztési Ügynökség (HEFOP) - Regionális Fejlesztési Tanács - Önkormányzatok Országos Szövetsége - Kistérségek, Leader- közösségek Helyi önkormányzat - választott testület és hivatali apparátus
7
5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Központi képzés - rendszer-specifikus diszfunkciók helyi problémák ignorálása szociális térképek hiánya motiváció hiány (kötelező beiskolázás) felkészületlenség az e-közigazgatásra - a képzések tartalmi és formai hiányosságai jogszabályok közösségfejlesztés helyett
8
5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Helyi stratégiák - Hazleton-modell - szociális és kognitív térképek (felmérések) - jövőkép - település identitás - célok - célcsoportok - fejlesztési terv (településmarketing) - kommunikációs tervek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.