Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és."— Előadás másolata:

1 A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és PR vezető (Heim Pál Gyermekkórház) Fülöp Judit – ügyvezető igazgató (Konsilo Kft.)

2 2 Konsilo kft. kiállítás szervezés „Partnereink elégedettsége egyben a mi elégedettségünk kulcsa is.” rendezvények oktatás kreatív tervezés

3 3 A kiállítás Magyarország első babamama és kisgyermek tematikát bemutató kiállítása 103 kiállító közel 11.000 látogató színes kísérőprogramok magas szakmai színvonal babák, mamák kedvence

4 4 A rendezvény vezérfonala, filozófiája Az erre szakosodott orvosoktól kérdezhetünk, az erre szakosodott szolgáltatók közül válogathatunk, az erre szakosodott üzletekben vásárolhatunk… Mindezt egyetlen helyszínen, egyetlen nap alatt, a legmagasabb színvonalon… Az információk választéka épp olyan széles, mint a babavárás, a családalapítás eszközeié…

5 5 Szakmai támogató: a Heim Pál Gyermekkórház A látogatók a „babaszakma” nagyágyúitól kérdezhetnek. Napi 4 színpadi előadás olyan témákban, melyek alkalmazkodtak a kiállítók szakmai profiljához, illetve a látogató közönség potenciális igényeihez. Személyes, hiteles tájékoztatás.

6 6 A kiállítás kommunikációja Összesen 234 tudósítás, interjú, cikk jelent meg a kiállításról. Kiemelten foglalkozott a kiállítással számos TV és Rádió csatorna, havi-, heti- és napilap. A kiállítás plakátjai és szórólapjai eljutottak a budapesti bölcsődékbe, a védőnői rendelők és óvodák többségébe, illetve a Libero 30.000 fős adatbázisához.

7 7 A Babamama expo 2007 képei

8 8

9 9

10 10 A Babamama expo 2007 képei

11 11 A Babamama expo 2007 képei

12 12 A Babamama expo 2007 képei

13 13 A következő állomás

14 A KÓRHÁZ STANDJA Heim Pál Gyermekkórház

15 15 A gyermekegészségügy prioritásai napjainkban Valódi gyermek egészségügyi központtá válni „csak” kórház helyett. Szolgáltatást nyújtunk! Bizalom kiépítése a szolgáltatást nyújtók felé.

16 16 A megjelenés célja Megmutatni magunkat egy másik környezetben! Ismertség és informálás Hiteles tájékoztatás Vészhelyzetek megoldása még nem stressz helyzetben

17 17 SCALE (Science, Children, Awareness-raising, Legislation, Evacuation) 2004 - 2010 stratégiai prioritásai: Allergia, asztma, fejlődési rendellenességek, autizmus, stb. megelőzése Biztonságos ellátás - egyenlő hozzájutás

18 18 2007 - 2013 Népegészségügyi Program Minőségi szolgáltatás nyújtása, a szükségletekhez igazodóan, költséghatékonyan. Honnan tudjuk, hogy mire van valóban szükség? Megkérdezzük a szülőket, a gyermekeket, a kollégákat és a társszakmák képviselőit.

19 19 A szolgáltatás jellemzői Hozzáférhetőség Az elvárásoknak és a szükségleteknek való megfelelés Társadalmi elfogadottság Hatékonyság Hatásosság (Maxwell 1984)

20 20 Saját kommunikációs stílus kialakítása Alkalmazkodjon a munkahelyhez, a feladathoz, a fenntartó, a vezetők és a kliensek elvárásaihoz Szakmai tematika összeállítás, témaválasztások indoklása

21 21 A „törődés” kommunikációja Alapelemei: Az önérvényesítés és a felelősség! Fehér köpenyes szerepek, nem fehérben Nem kórházi helyzetben a kórházról Verbális eszközök, beszédstílus, kifejezések Non verbális metodikák

22 22 Partnerség Az egészség fontos! Megóvható, megelőzhető a gyermekeket érő ártalmak nagy része! Az ismeretek szélesítése lecsendesíti a szülői szorongást! Erkölcsi megerősítést ad: ” Jó szülő vagyok!” Objektív véleményt alkot, de nem érzelemmentes! Rugalmas változásokra képes. Gyakorlati tanácsokat is ad.

23 23 A kórház standja

24 24 A kórház standja

25 25 A kórház standja

26 26 A kórház standja

27 27 A kórház standja

28 28 „Az ember erőt, bátorságot és önbizalmat merít minden olyan élményből, mellyel már valóban félelem nélkül néz szembe.” Eleanor Roosevelt


Letölteni ppt "A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és."

Hasonló előadás


Google Hirdetések