Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRudolf Vass Megváltozta több, mint 10 éve
1
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és PR vezető (Heim Pál Gyermekkórház) Fülöp Judit – ügyvezető igazgató (Konsilo Kft.)
2
2 Konsilo kft. kiállítás szervezés „Partnereink elégedettsége egyben a mi elégedettségünk kulcsa is.” rendezvények oktatás kreatív tervezés
3
3 A kiállítás Magyarország első babamama és kisgyermek tematikát bemutató kiállítása 103 kiállító közel 11.000 látogató színes kísérőprogramok magas szakmai színvonal babák, mamák kedvence
4
4 A rendezvény vezérfonala, filozófiája Az erre szakosodott orvosoktól kérdezhetünk, az erre szakosodott szolgáltatók közül válogathatunk, az erre szakosodott üzletekben vásárolhatunk… Mindezt egyetlen helyszínen, egyetlen nap alatt, a legmagasabb színvonalon… Az információk választéka épp olyan széles, mint a babavárás, a családalapítás eszközeié…
5
5 Szakmai támogató: a Heim Pál Gyermekkórház A látogatók a „babaszakma” nagyágyúitól kérdezhetnek. Napi 4 színpadi előadás olyan témákban, melyek alkalmazkodtak a kiállítók szakmai profiljához, illetve a látogató közönség potenciális igényeihez. Személyes, hiteles tájékoztatás.
6
6 A kiállítás kommunikációja Összesen 234 tudósítás, interjú, cikk jelent meg a kiállításról. Kiemelten foglalkozott a kiállítással számos TV és Rádió csatorna, havi-, heti- és napilap. A kiállítás plakátjai és szórólapjai eljutottak a budapesti bölcsődékbe, a védőnői rendelők és óvodák többségébe, illetve a Libero 30.000 fős adatbázisához.
7
7 A Babamama expo 2007 képei
8
8
9
9
10
10 A Babamama expo 2007 képei
11
11 A Babamama expo 2007 képei
12
12 A Babamama expo 2007 képei
13
13 A következő állomás
14
A KÓRHÁZ STANDJA Heim Pál Gyermekkórház
15
15 A gyermekegészségügy prioritásai napjainkban Valódi gyermek egészségügyi központtá válni „csak” kórház helyett. Szolgáltatást nyújtunk! Bizalom kiépítése a szolgáltatást nyújtók felé.
16
16 A megjelenés célja Megmutatni magunkat egy másik környezetben! Ismertség és informálás Hiteles tájékoztatás Vészhelyzetek megoldása még nem stressz helyzetben
17
17 SCALE (Science, Children, Awareness-raising, Legislation, Evacuation) 2004 - 2010 stratégiai prioritásai: Allergia, asztma, fejlődési rendellenességek, autizmus, stb. megelőzése Biztonságos ellátás - egyenlő hozzájutás
18
18 2007 - 2013 Népegészségügyi Program Minőségi szolgáltatás nyújtása, a szükségletekhez igazodóan, költséghatékonyan. Honnan tudjuk, hogy mire van valóban szükség? Megkérdezzük a szülőket, a gyermekeket, a kollégákat és a társszakmák képviselőit.
19
19 A szolgáltatás jellemzői Hozzáférhetőség Az elvárásoknak és a szükségleteknek való megfelelés Társadalmi elfogadottság Hatékonyság Hatásosság (Maxwell 1984)
20
20 Saját kommunikációs stílus kialakítása Alkalmazkodjon a munkahelyhez, a feladathoz, a fenntartó, a vezetők és a kliensek elvárásaihoz Szakmai tematika összeállítás, témaválasztások indoklása
21
21 A „törődés” kommunikációja Alapelemei: Az önérvényesítés és a felelősség! Fehér köpenyes szerepek, nem fehérben Nem kórházi helyzetben a kórházról Verbális eszközök, beszédstílus, kifejezések Non verbális metodikák
22
22 Partnerség Az egészség fontos! Megóvható, megelőzhető a gyermekeket érő ártalmak nagy része! Az ismeretek szélesítése lecsendesíti a szülői szorongást! Erkölcsi megerősítést ad: ” Jó szülő vagyok!” Objektív véleményt alkot, de nem érzelemmentes! Rugalmas változásokra képes. Gyakorlati tanácsokat is ad.
23
23 A kórház standja
24
24 A kórház standja
25
25 A kórház standja
26
26 A kórház standja
27
27 A kórház standja
28
28 „Az ember erőt, bátorságot és önbizalmat merít minden olyan élményből, mellyel már valóban félelem nélkül néz szembe.” Eleanor Roosevelt
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.