Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem."— Előadás másolata:

1 Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem

2

3 A marketing fogalma A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során termékek, szolgáltatások, eszmék teremtése, árazása, elosztása és fogyasztásának ösztönzése megy végbe az egyéni és szervezeti célok kielégítése érdekében

4 Az eseménymarketing fogalma Olyan rendezvények szervezése, megvalósítása, amelyek célja a vállalat vagy márkájának összekapcsolása egy egyedi, kellemes és szórakoztató élménnyel A vállalkozás által szervezett, vagy megszerveztetett és megvalósított esemény, ahol különböző programokkal várják a célcsoportot

5 Előnyei KihívóProvokatív Hatékony figyelemfelkeltő InteraktívSzórakoztatóImázsjavító Esetleg közvetlen forgalomnövelő

6 Céljai IsmeretközlésSzórakoztatásÜgyfélteremtés Imázsjavítás, imázsteremtés Pozitív érzések keltése

7 Típusai I. Reprezentáció FogadásokPartik Tematikus “bulik” BálokTréningek Színház, koncert Klub

8 Típusai II. Bemutatók Termék- szolgáltatás bemutatók KiállításokVásárok Üzem- gyárlátogatások

9 Típusai III. Konferenciák Üzleti konferenciák SzimpóziumokTájékoztatókKépzések

10 Típusai IV. Nyílt fogyasztói rendezvények Nyílt cégnapok Családi napok FesztiválokSportprogramok Nyilvános szakmai programok KoncertekRoadshow

11 Típusai V. Sajtóprogramok Sajtókonferencia Sajtó beszélgetés Sajtókirándulás

12 Célcsoportjai: belső célcsoportok Menedzsment Alkalmazottak és családtagjaik Speciális alkalmazottak (kitüntetettek, stb) Tulajdonosok

13 Célcsoportjai: külső célcsoportok MegbízókDöntéshozókLakosságBeszállítókAlvállalkozók Hivatali, kormányzati szektor “Bárki”

14 A szervezés kulcselemei: A program A helyszín Az időpont

15 A program: Forgatókönyv az elejétől a végéig Forgatókönyv az elejétől a végéig Ki mit tesz és mikor? Szokatlan, meglepő eseményeket és személyeket!!! A lerágott csont itt sem jön be!

16 A helyszín: Konferenciaközpont Konferenciaközpont Egyéb zárt szállodai, vagy gyárrész Speciális helyszínek pl.: uszoda, bánya Fedett szabad tér pl. sátor Nyílt tér

17 A helyszín legyen: Megközelíthető Kommunálisan felszerelt Kellően nagy Gépkocsi lerekóhellyel rendelkező Díszíthető Elkülöníthető, őrizhető Kullancs és egyéb betegséghordozó mentes

18 Az időpont Ne ütközzön! Visszatérően állandó Alkalomhoz illő

19 A megvalósító: “Csináld magad” “Csináld magad” Rendezvényszervező = ? Élményszervező

20 A jó eseménymarketing: Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Élménydús, mint a színvonalas szex Adrenalinnövelő, mint a foci VB döntője

21 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem."

Hasonló előadás


Google Hirdetések