Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTeréz Nemesné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem
3
A marketing fogalma A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során termékek, szolgáltatások, eszmék teremtése, árazása, elosztása és fogyasztásának ösztönzése megy végbe az egyéni és szervezeti célok kielégítése érdekében
4
Az eseménymarketing fogalma Olyan rendezvények szervezése, megvalósítása, amelyek célja a vállalat vagy márkájának összekapcsolása egy egyedi, kellemes és szórakoztató élménnyel A vállalkozás által szervezett, vagy megszerveztetett és megvalósított esemény, ahol különböző programokkal várják a célcsoportot
5
Előnyei KihívóProvokatív Hatékony figyelemfelkeltő InteraktívSzórakoztatóImázsjavító Esetleg közvetlen forgalomnövelő
6
Céljai IsmeretközlésSzórakoztatásÜgyfélteremtés Imázsjavítás, imázsteremtés Pozitív érzések keltése
7
Típusai I. Reprezentáció FogadásokPartik Tematikus “bulik” BálokTréningek Színház, koncert Klub
8
Típusai II. Bemutatók Termék- szolgáltatás bemutatók KiállításokVásárok Üzem- gyárlátogatások
9
Típusai III. Konferenciák Üzleti konferenciák SzimpóziumokTájékoztatókKépzések
10
Típusai IV. Nyílt fogyasztói rendezvények Nyílt cégnapok Családi napok FesztiválokSportprogramok Nyilvános szakmai programok KoncertekRoadshow
11
Típusai V. Sajtóprogramok Sajtókonferencia Sajtó beszélgetés Sajtókirándulás
12
Célcsoportjai: belső célcsoportok Menedzsment Alkalmazottak és családtagjaik Speciális alkalmazottak (kitüntetettek, stb) Tulajdonosok
13
Célcsoportjai: külső célcsoportok MegbízókDöntéshozókLakosságBeszállítókAlvállalkozók Hivatali, kormányzati szektor “Bárki”
14
A szervezés kulcselemei: A program A helyszín Az időpont
15
A program: Forgatókönyv az elejétől a végéig Forgatókönyv az elejétől a végéig Ki mit tesz és mikor? Szokatlan, meglepő eseményeket és személyeket!!! A lerágott csont itt sem jön be!
16
A helyszín: Konferenciaközpont Konferenciaközpont Egyéb zárt szállodai, vagy gyárrész Speciális helyszínek pl.: uszoda, bánya Fedett szabad tér pl. sátor Nyílt tér
17
A helyszín legyen: Megközelíthető Kommunálisan felszerelt Kellően nagy Gépkocsi lerekóhellyel rendelkező Díszíthető Elkülöníthető, őrizhető Kullancs és egyéb betegséghordozó mentes
18
Az időpont Ne ütközzön! Visszatérően állandó Alkalomhoz illő
19
A megvalósító: “Csináld magad” “Csináld magad” Rendezvényszervező = ? Élményszervező
20
A jó eseménymarketing: Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Élménydús, mint a színvonalas szex Adrenalinnövelő, mint a foci VB döntője
21
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.