Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Székelyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Új szemléletű Légügyi Hivatal NKH Légügyi Elnökhelyettes
Piac ,,Szolgálatában’’ Előadó: FARKAS ANDRÁS NKH Légügyi Elnökhelyettes Hivatalvezető
2
Tartalom NKH Légügyi Hivatal szervezeti átalakulása
Szolgáltatói szemlélet Ügyfélbarát hatóság
3
Az NKH szervezeti felépítése NKH Légügyi Hivatal szervezeti átalakulása
4
Elnök Győri Gyula Légügyi Hivatal Főosztályok osztályok Általános
Elnökhelyettes Gazdasági elnökhelyettes Stratégiai Humánpolitikai Főosztály Informatikai Kommunikációs és PR osztály Belső ellenőrzési Biztonsági vezető Légügyi Hivatal Közúti Gépjármű Közlekedési Hivatal Útügyi-, vasúti-, hajózási Hivatal Főosztályok osztályok
5
Légügyi Hivatal Elnökhelyettes Hivatalvezető Felügyeleti Fősztály
Állami Légügyi Főosztály NSA Főosztály Szakszolgálati Főosztály Üzembentartási Osztály Repülőegészségügyi Állami Légialkalmassági és Repülésműszaki Légialkalmassági és Dokumentációs Repülésvédelmi Földi Ellenőrzési Osztály Képzési Engedélyezési Szakszolgálati Engedélyezési Repülésellenőrzési és Vizsgáztatási Osztály Állami Repülési Állami Légiforgalmi és Repülőtéri Osztály ANS Felügyeleti Légiforgalmi Osztály Repülőtéri és Környezetvédelmi Koordinációs Osztály Elnökhelyettesi Szervezési Osztály Légijogi Osztály Repülésbiztonsági Osztály
6
További teendők a szervezeti átalakítások kapcsán
- Létszámbővítéssel kapcsolatos feladatok előkészítése - A feltöltendő státuszokra jól felkészült szakemberek válogatása - Feladatelosztások vizsgálata osztályonként - Személyre szabott képzési rendszer kialakítása - Szakmai ismeretek mélyítése
7
Szolgáltatói szemlélet – Egyszerűsített eljárások
A Hatóság az ügyfelek érdekeinek érvényesítésére, és a feladatok hatékonyabb végrehajtására összpontosít CÉL: Szolgáltatói szemlélet – Egyszerűsített eljárások
8
Szolgáltatói szemlélet – Egyszerűsített eljárások
Eljárások egyszerűsítése Adminisztratív terhek csökkentése Jogszabályok közérthetőbbé tétele Szervezeten belüli szemléletváltás Új stratégia megfogalmazása Aktívabb,és kezdeményezőbb fellépés Átláthatóság, rövidebb ügyintézési idők
9
Ügyfélbarát Hatóság - Ügyfélszolgálat korszerűsítése
- Elektronikus ügyintézés - Honlap korszerűsítés, folyamatos frissítés - Workshopok szervezése
10
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.