Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Kovács Andrea Nao szimulációs futball játék fejlesztése Bevezetés a Nao világába.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Kovács Andrea Nao szimulációs futball játék fejlesztése Bevezetés a Nao világába."— Előadás másolata:

1 Készítette: Kovács Andrea Nao szimulációs futball játék fejlesztése Bevezetés a Nao világába

2 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup 1993 szeptemberében az első alapszabályok letétele 1995 Montreal: az első verseny előkészületei 1996-ban az első előverseny 1997-ben az első hivatalos RoboCup

3 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Simulation League

4 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Small Size League

5 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Middle Size League

6 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Standard Platform League

7 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Humanoid League

8 Készítette: Kovács Andrea A RobotStadium Egész évben játszható Helyszíne az Internet A Standard Platform Liga játékait szimulálja Költségkímélőbb

9 Készítette: Kovács Andrea A Nao Robot 2005-ben indult a projekt Francia cég, az Aldebaran Robotics tervezte 2008-ban lett a Standard Platform Liga hivatalos robotja

10 Készítette: Kovács Andrea A Nao Robot

11 Készítette: Kovács Andrea A RoboCup 3D-s Szimulációs Játék szabályai A rendező bizottság A játék formája Problémakezelés Bíróság

12 Készítette: Kovács Andrea Példák Szabálysértésekre A labda kézzel való érintése Veszélyeztetni, vagy visszatartani az ellenfelet A labda akadályozása Védekezés A labda körbeállása Mozdulatlanság

13 Készítette: Kovács Andrea Bevezetés a nao világába Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Készítette: Kovács Andrea Nao szimulációs futball játék fejlesztése Bevezetés a Nao világába."

Hasonló előadás


Google Hirdetések