Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az üzleti partnerrel való kommunikáció. Héjj Szilárd MarketingArc
2
Piackutatás
3
Cél Célcsoport
4
Milyen egy jó céges honlap?
Keresőoptimalizált, ne legyen flash alapú Átláthatóság, a strukturáltság Elérhetőség Táblagép és okos telefon kompatibilis Összhatás letisztult, egyszerű Egységes céges arculat Helyesírás Többnyelvűség Facebook
5
Facebook statisztikai adatok
Több mint 1 milliárd facebookozó Több mint 4 millió magyar felhasználó Magyar facebook használok 52%-a nő, 48%-a pedig férfi Magyar felhasználók kor szerinti eloszlása %-ban:
6
Mire használható a céges Facebook oldalunk?
Termékek/szolgáltatások értékesítésének támogatása és növelése Márkaépítés Megismerhetjük a célcsoportjainkat Egyszerűbb ügyfélszolgálat Válságkezelés Új potenciális ügyfelek és vásárlók találhatnak ránk
7
Mire figyeljünk céges Facebook oldal létrehozásakor?
Céges oldalt hozzunk létre ne pedig személyes profilt! Kitöltött információs mezők! A cég arculatába illő borítókép! Kft. és egyéb cégformákat hagyjuk ki a névből! Facebook szabályok betartása!
8
Rajongó szerzés Weboldalunkon kiemelt helyen kell kommunikálni, hogy elindult a Facebook oldalunk Minden más egyéb kommunikációnkban (printben is) is el kell helyezzük a Facebook oldalunk linkjét Vírusként terjedő alkalmazásokkal (kvíz, egyéb játékkal) Facebook hirdetés: CPC: kattintás után fizet a hirdető CPM: megjelenések száma után fizet a hirdető
9
Hogyan posztoljunk? Naponta legalább 2-3 poszt
Vegyesen posztoljunk képet, videót, és szöveget Posztjaink között teljen el legalább 2-3 óra Használjunk smileykat Folyamatosan nézzük a statisztikákat Kérdezzük a rajongóinkat a cégünk termékeiről, szolgáltatásairól Reagáljunk rajongóink kommentjeire, üzeneteire Használjuk ki a Timeline nyújtotta lehetőségeket
10
Mit ne csináljunk a céges Facebook kommunikációnkban?!
Ne tegyük tele a falat direkt marketing üzenetekkel! Ne legyünk túl érzékenyek, viseljük jól a kritikát! Ne hagyjuk az alpári hangnemet! Ne politizáljunk! Ne legyünk lájk vadászok!
11
Facebook statisztikai mérőszámok
Talking about This (TAT) Virality Reach Hide
12
JAJ! EZT NE!
13
EZEKET SE!
14
„Szeretnék egy Taco Bell-es úszónadrágot!”
15
Ilyen szenzációs is lehet egy borítókép!
16
Díjazzuk a rajongóinkat!
17
Ha kell, legyünk extrémek!
18
Használjuk Timeline-t!
19
Utánozhatatlan!
20
Hogyan kommunikáljunk egy FB csoportban?
Belépéskor mutatkozzunk be! Beszéljünk cégünkről és magunkról is! Érdeklődés! Aktivitás! Hozzászólás! Saját vélemény! Ha valaki problémával fordul a csoporthoz, próbáljunk meg neki segíteni! Szakmai publikációnk megosztása! Bizalom építés!
21
Facebook személyes kommunikáció!
„Szalonképes” képek! Minden adatot töltsünk ki! Beállításaink, adatvédelem! Lehetőleg ne politizáljunk! Üzletemberek vagyunk Magánéletünkkel ne terheljük az ismerőseinket! Vigyázat a Google listázza a kommenteket! Ne árasszuk el az üzenőfalat a posztjainkkal!
22
Linkedin statisztikai adatok
Összesen 200 millió felhasználó Naponta 172 ezer új regisztráló 283 ezer magyar felhasználó Leggyorsabb ütemben, Törökország, Kolumbia és Indonézia Linkedin felhasználói száma növekszik Román Linkedin használok száma, majdnem 700 ezer fő!
23
Mire használható a Linkedin?
Kapcsolatépítésre Munkaerő keresésre Álláskeresésre Tanulásra (legjobb szakértőktől tanulhatunk ingyen) Személyes márkaépítésre Céges kommunikációra
24
Tippek a Linkedinhez! Nevünk alatti második sorban ne az legyen, hogy tulajdonos vagy cégvezető, hanem, hogy mi mivel foglalkozunk
25
Tippek a Linkedinhez! 2. Linkedin url-ünket tegyük egyedivé!
Summary kitöltése! Max karakter lehet, de kevesebb is elég! Kulcsszavak! Recommendations – Ajánlások- Pozitív PR! Skills & Expertise - Pozitív PR! Publications Használjuk a Linkedin hírfolyamát!
26
Linkedin Csoportok
27
Linkedin céges oldal, Home aloldal
28
Linkedin céges oldal, Careers aloldal
29
Linkedin céges oldal, Products aloldal 1.
30
Linkedin céges aloldal, Products II.
31
Linkedin céges aloldal, Products III.
32
Linkedin céges aloldal, Insights
33
Youtube statisztikai adatok
60 órányi videót töltenek fel minden percben! 4 milliárdszor használják egy nap alatt a Youtubeot a userek! 800 millió felhasználó havonta! Több mint 3 milliárd órányi videót néznek meg havonta a Youtube-on forrás:
34
Blog, Blogolás
35
Összefoglalás Ne féljünk a közösségi médiától! Vágjunk bele!
Ha nem tudunk el boldogulni, kérjük szakember segítségét! Content is the king! Értékes, minőségi tartalmat adjunk! Bizalomépítés! Fontos, hogy bizalmat adjunk és akkor bizalmat kapunk!
36
Köszönöm a figyelmüket!
Készítsék elő az okos telefonjaikat és a QR kód segítségével lépjenek velem kapcsolatba!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.