Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBorbála Juhászné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum
KKV Akadémia április 24.
2
piacvezető kiszámítható barátságos nagy biztonságos családias nyerő csapat védelmező kevesebb kockázat folyamatos fejlesztés és fejlődés
3
A vízió - cél definiálása
Piac felmérése Mekkora a piac? Kik a szereplők? 2. Elemzések 3. Előkészítés Mit akarunk elérni a piacon?
4
Mindezek alapján mit tudunk meghatározni célként?
5
A piac felmérésekor: ki van a „pakliban” és ki lehet a király?
Elemzés: mi kell ahhoz, hogy királyok lehessünk? Franchise hálózatok célja, hogy erős piaci szereplők legyenek - versenyelőny Franchise – hosszú távú üzlet Franchise hálózatok célja, hogy erős piaci szereplők legyenek - versenyelőny
6
A franchise hálózat, mint lehetőség
Megvalósítás - HOGYAN? A franchise hálózat, mint lehetőség Dinamikus terjeszkedés Tulajdonos kezdeti nagyobb tőkeinjekciója után franchise partnerek befektetése
7
Alappillérek – a franchise gazda felelősségei
Brand Marketing Technológia/ Fejlesztés Oktatás Átadó és átvevő kötelességei
8
Átadó: brand kiépítése, menedzselése – értékteremtés
BRAND = ÉRTÉK Átadó: brand kiépítése, menedzselése – értékteremtés Átvevő: brand további építése lokális szinten - értékmegőrzés Fejlesztés, fejlődés = jelen, ami a jövőbe vezet Átadó: folyamatos innováció - a hálózati tapasztalások alapján - piac változása miatt Átvevő: folyamatos fejlődés, tapasztalatok megosztása MARKETING = A MÁRKA MEGJELENÍTÉSE Átadó: hálózati marketing, marketing kézikönyv kidolgozása Átvevő: arculat, marketing előírások betartása OKTATÁS = MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS Átadó: könnyen elsajátítható tudás belső képzési rendszer – a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlődése best practice Átvevő: önképzés, vállalkozásfejlesztés
9
Technológia/ Fejlesztés
Biztonság Kockázat csökkentése Nyerő recept Egyéniség, képességek megjelenése Brand Marketing Technológia/ Fejlesztés Oktatás
10
Legnagyobb felelősség az átadóé,
Szabályok követése Recept alkalmazása Egyéniségek, akik önmagukat adják, de közösségi tudatuk is magas színvonalú – hosszú távú gyümölcsöző kapcsolat alapja Közös felelősség, hogy a név makulátlan maradjon Legnagyobb felelősség az átadóé, hogy mindezt konzisztens módon ellenőrizze
11
A siker kulcsa Emberi tényező Céltudatos hálózatban legfontosabb:
folyamatos fejlesztés, fejlődés - Vállalkozáshoz fontos az önismeret, ki milyen vállalkozással kompatibilis Jó üzleti házasság alapja - őszinteség Mindenki szeretne egy nyerő csapathoz tartozni Emberi tényező
12
Kiválasztás
13
piacvezető nagy családias kiszámítható barátságos biztonságos
nyerő csapat védelmező kevesebb kockázat innovatív
14
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.