Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A nevelés, mint célszerű tevékenység

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A nevelés, mint célszerű tevékenység"— Előadás másolata:

1 A nevelés, mint célszerű tevékenység
A céltételezés, jövőkép humán sajátosság Ki állíthat, állít célokat a utód nevelése elé? Család? Állam? Egyház? Más intézmények? Nevelés intézményei, hivatásosai? Bárki?

2 A nevelés, mint célszerű tevékenység
Mi is az, hogy a „társadalom elvárásainak megfelelően”? Mi az, hogy társadalmi norma? Korok, kultúrák, nemzetek….. Kisebbségi kultúrákból többségi kultúrák Csoportnormák Multikulturalizmus egy pluralista társadalomban

3 A nevelés, mint célszerű tevékenység
És a „növendék” maga? Ő is részese a céltételezésnek, neki is vannak „képei”, céljai Nélküle nem megy! Önnevelés Ráadásul óta jogai is vannak! Ventzel, Freinet, Korczak után a New York-i egyezmény

4 A nevelés, mint célszerű tevékenység
És az eredmény? Prognózisok Esélyek Life long?


Letölteni ppt "A nevelés, mint célszerű tevékenység"

Hasonló előadás


Google Hirdetések