Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKatalin Tamásné Megváltozta több, mint 10 éve
1
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás
2
2 A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO), az a tevékenység, melynek célja, az hogy weboldalunkat a keresők (Google, Yahoo!, Bing, AltaVista) megtalálják. Előnyei: ismertség reklám felület értékesítési felület olcsó a befektetett pénzhez
3
3 Az igények kielégítése felhasználói igények megtalálják amit szeretnének, hasznosnak érezzék azt keresőprogramok igényei megfeleljünk az algoritmusnak
4
4 Kihívás Az találati listába elején lenni! – erre vágyunk. A kis és középvállalatok figyelmét felkeltő kampány indult az internetes megjelenés fontosságára - gazdasági kihívásra egy reakció
5
5
6
6 A találati lista oldalainak látogatottsága
7
7 Helyezésenkénti eloszlás
8
8 A keresőoptimalizálás története 1994: nem elterjedt 1998: terjedése intenzív 1999: felhasználói igények megjelenése 2000: fizetett hivatkozások 2003: tartalomfüggő hirdetések 2005: felhasználói szokások 2009: Real-Time keresés megjelenése
9
9 Optimalizálás Google-ra
10
10 Honlapunk forgalmának számszerű adatai - Google Analytics
11
11 Öt tévhit a kereső optimalizálás terén Ha már van weboldalam, akkor megtettem minden azért, hogy sok látogatóm is legyen. Ha beregisztráltam a keresőkbe a weboldalt, akkor már biztos, hogy szerzek látogatókat is. Ha beírom a kulcsszavakat a meta keywords tag-hoz, akkor ezekre a szavakra biztosan jó helyezést érek el a kereső találati listáin. A keresőoptimalizálás egyedül a webszerkesztő feladata, weboldal tulajdonosként vagy a weboldalért felelő megbízottként egyáltalán nem kell foglalkoznom vele. Ha az emberek cégünk nevére keresnek, akkor megtalálnak honlapunkat, ezért jól állunk a keresőoptimalizálás terén.
12
12 Mikor és Hogyan álljunk neki a keresőoptimalizálásnak? Gyakorlat és az elmélet Mire figyeljünk: 1. Kulcsszó keresés / kulcsszó-sűrűség 2. A kulcsszavak megfeleltetése, struktúra megtervezése, bejárási mélység 3. Weboldal arculata 4. Weboldal mérete 5. Domain, fájlnevek, URL keresőoptimalizálás szempontjából
13
13 Mire figyeljünk (folyt.): 6. TITLE tag 7. Meta keywords 8. Meta description 9. Head tagok 10. Linkek 11. Az oldal kora 12. Weboldal keresőbe regisztrálása 13. Külső, bejövő hivatkozások ( PageRank )
14
14 Etikus és etikátlan módszerek a keresőoptimalizálásban Hogyan válasszunk optimalizáló céget - referencia - róluk szóljon - mit ígér (lehetőségek / károk)
15
15 Etikátlan módszerek Kulcsszó spammelés „Láthatatlan" szöveg Tüköroldal Oldal elrejtése Duplikált tartalom Link farm Rejtett link Wiki spam Blog spam Weboldal eltérítés
16
16 A közel jövő A Wordpress, Drupal ami egy új látásmódot követel meg, a lényegre koncentrál a részletek jelentéktelenek. A tartalomelemző rendszerek terjednek és fejlődnek.
17
17 Források 1. http://www.xn--keresoptimalizls-smbb03s.net/ 2. http://www.webma.hu/Keresomarketing_tudasba zis/Keresooptimalizalas/Keresooptimalizalasi_tr ukkok.html http://www.webma.hu/Keresomarketing_tudasba zis/Keresooptimalizalas/Keresooptimalizalasi_tr ukkok.html 3. http://pilisibarlangkutatas.hu/ 4. http://www.netenacegem.hu/
18
18 Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.