Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

LP3 Tanulás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "LP3 Tanulás."— Előadás másolata:

1 LP3 Tanulás

2

3 Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt kis ország, messzeringó gyerekkorom világa. Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága s remélem, testem is majd e földbe süpped el. Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom, tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom. Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj, s nem tudja, hol lakott itt Vörösmarty Mihály; annak mit rejt e térkép? gyárat s vad laktanyát, de nékem szöcskét, ökröt, tornyot, szelíd tanyát, az gyárat lát a látcsőn és szántóföldeket, míg én a dolgozót is, ki dolgáért remeg... erdőt, füttyös gyümölcsöst, szöllőt és sírokat, a sírok közt anyókát, ki halkan sírogat, (Radnóti Miklós: Nem tudhatom...)

4 Vörösmarty Mihály lakóháza, Kápolnásnyék
Az egykori tiszttartói ház a XVIII. század második felében épült népies barokk stílusban. Ebben a házban lakott a költő Vörösmarty Mihály

5 Az objektumorientált program
Az objektumok attribútumok és metódusok. A modell egységei adatok és műveletek összességei. Állapotuk és az üzenetekre való reagálásuk. A teknőc igazolványában személyi adatai és képességei. Az adatok: private, public, protected Privát, nyilvános, védett.

6 Pólya György pedig ezt írta a: „Gondolkodás iskolája” című művében:
„Fontosabb a gondolkodási készség, mint a tárgyi tudás, ezért a tanításban is az a fontosabb, ahogyan, nem pedig az, amit tanítunk.”

7 Hogyan tanítsunk? Először is: Magyarul

8 to szivacs cg end

9 to q szivacs end

10 to ism :a :b repeat :a :b end

11 JEGYZÉK Ez termék tud hágó a ESD C – mértékadó teszt, de a környezetben –val elektrosztatikus +/- 4KV és +/-8KV, ez akarat elveszett adat és orrgazdaság –hoz szabályos elintézés, csak újból kifejt a termék megy szabályos kátrányozás.

12 to hátrál :a bk :a end

13 Tanulási tanácsok Az írásos anyagokból történő tanulás (könyvek, folyóiratok, egyetemi jegyzetek, az előadásokon készült jegyzetek) során az információredukálása az első lépés. Ennek technikája a legfontosabb gondolatok aláhúzása a leglényegesebb fogalmak kijegyzetelése gyorsolvasás szelektív olvasás a lényegtelen részek áthúzása a szövegnek bizonyos kérdésfeltevések alapján történő feldolgozása új címsorok (címek, alcímek) fogalmazása saját szavainkkal történő összefoglalás áttekintések készítése.

14

15 repeat 4[repeat 4[fd 55 rt 90] fd 55 rt 30 repeat 3[fd 55 rt 120] lt 30 bk 55 rt 90 fd 55]
to haz repeat 4[fd 55 rt 90] fd 55 rt 30 repeat 3[fd 55 rt 120] lt 30 bk 55 end To kép repeat 4[ haz rt 90 fd 55]

16

17 repeat 6[repeat 360[fd 1 rt 1] rt 60]

18

19 K=2*r*pi 360*x=100*3,14 ; x=314/360 repeat 4[fd 100 rt 90] fd 100 repeat 180[fd 314/360 rt 1] repeat 180[lt 1 bk 314/360] bk 100

20

21 repeat 5[repeat 4[fd 50 rt 90] fd 50 repeat 90[fd 314/720 rt 1] lt 90 fd 10 repeat 4[fd 5 bk 5 rt 90] bk 10 rt 90 repeat 90[fd 314/720 rt 1] repeat 180[lt 1 bk 314/720] bk 50 rt 90 fd 50 lt 90 rt 360/5]


Letölteni ppt "LP3 Tanulás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések