Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPetra Tamásné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata
Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata
2
RTM szemléleti jellemzői
Szükségletorientáltság Társadalommal szembeni felelősség Környezettudatosság Hosszú távú felelősség Jövőorientáció Akcióorientáltság „Felhasználóbarát” szemlélet Autonómia, vállalkozó szellem Innovációs törekvés Politikai egyensúly, semlegesség
3
Kompetenciamarketing
kínálati mix kommunikációs mix Imázsépítés állapotfelmérés kínálati teljesítmény változás kommunikálása
4
Tervezési szintek Koncepció Stratégia Programok
Projektek INDIKÁTOROK + MONITORING
6
Környezetelemzés Szükséges információk körének meghatározása
Információgyűjtési módszerek meghatározása Információk gyűjtése, feldolgozása Információk elemzése Elemzés eredményeinek értékelése és összefoglalása
7
Információk köre Makrokörnyezeti Mezoszintű Lokális
8
Információgyűjtés módszerei
Primer Kvalitatív (mélyinterjú) Kvantitatív (megkérdezés, kísérlet) Szekunder Nyomtatott Elektronikus
9
Információelemzés struktúrája
Belső elemzések adottságok (értékaudit) imázs (imázsaudit) marketingorientált tevékenységek (tevékenységaudit) Külső tényezők elemzése célcsoportok jellemzői (célcsoportadudit) versenytársterületek meghatározása (konkurenciaaudit)
10
Információs elemzés tartalmi elemei
Célcsoportaudit Tevékenység- audit Értékaudit Imázsaudit Konkurenciaaudit
11
Belső elemzés területei
Értékaudit tényezőellátottság teljesítménykompetencia társadalmi viszonyok tradíciók
12
Belső elemzés területei
Imázsaudit gazdasági imázs társadalmi imázs ökológiai imázs kulturális imázs
13
Belső elemzés területei
Tevékenységaudit kínálatfejlesztési tevékenység kommunikációs tevékenység
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.