Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szabványosítás: Meghatározások 4.1 A 42 V-os fedélzeti hálózatban megengedett legnagyobb feszültségek meghatározása A 42 V-os fedélzeti hálózatban fellépő.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szabványosítás: Meghatározások 4.1 A 42 V-os fedélzeti hálózatban megengedett legnagyobb feszültségek meghatározása A 42 V-os fedélzeti hálózatban fellépő."— Előadás másolata:

1 Szabványosítás: Meghatározások 4.1 A 42 V-os fedélzeti hálózatban megengedett legnagyobb feszültségek meghatározása A 42 V-os fedélzeti hálózatban fellépő üzemi- és vizsgáló-feszültségeknek az 1. Táblázatnak kell megfelelni A feszültségeket a villamos / elektromos rendszerek/komponensek csatlakozásaira kell kapcsolni.

2 Szabványosítás: Meghatározások 1. Táblázat: Feszültségek a 42 V-os fedélzeti hálózatban üzemi feszültség Betű- jel Munka- Fesz. U PN (V) Maximális üzemi fesz. U B,max (V) A max. üzemi Fesz. eff. értéke U eff-Bmax (V) Minimális üzemi fesz. U Bminx (V) Felszerelések/ komponensek üzemi feltételei Műk.-képesség indításkor Műk.-képesség álló motor esetén Műk.-képesség járó motornál

3 Szabványosítás: Meghatározások 4.5.1 Legnagyobb sztatikus túlfeszültség 4.5.2 Legnagyobb dinamikus túlfeszültség 4.5.2.1 Bevezetés Még külső indítási segítség esetén sem megengedett a 4.3.2-ben meghatározott legnagyobb üzemi feszültség U eff-B,max túllépése. A 42 V-os fedélzeti hálózatban a legnagyobb megengedett dinamikus túlfeszültség nagy energiatartalmú impulzusokra (terhelés ledobás). A terhelés ledobás-védőberendezésének határfeszültsége a generátoron. A terhelés ledobás-védőberendezést úgy kell kialakítani, hogy az U B,max és U max, dyn betartható legyen. A védőberendezés műszaki kialakításában a járműgyártónak és a szállítónak kell megegyeznie.

4 Szabványosítás: Meghatározások 4.5.2.3 Vizsgálat 4.5.2.2 Értékek Az U max,dyn alábbi értékeit feltétlenül be kell tartani: A vizsgálandó egység összes releváns bemenetét ki kell tenni egy vizsgálóimpulzusnak.

5 Szabványosítás: Meghatározások 4.6.1 Nagy energiájú impulzusok 4.6.2 Kis energiájú impulzusok Rendszerek és komponensek által előidézett olyan túlfeszültségeket, melyek a 4.3.2 szerinti U B,max –ot túllépik, kerülni kell. A 42 V-os fedélzeti hálózat villamos/elektronikus rendszerei és komponensei által kibocsátott zavarok az új, még kidolgozandó szabványnak kell megfeleljenek.

6 Szabványosítás: Meghatározások Az elektromágneses kompatibilitásra vonatkozó alábbi referenciák kereszthivatkozásként kerültek felsorolásra. Ha a szállító és a gyártó másképen nem egyezett meg, akkor az ezekre a specifikációkra épülő vizsgálatok ennek az ajánlásnak nem részei. Ezeknek a szabványoknak a 42 V-os fedélzeti hálózatra történő felhasználhatóságát még vizsgálják.

7 Szabványosítás: Meghatározások Egyéb meghatározások Indítási impulzus Rövid és lassú feszültségletörések Átütési feszültség Rövidzárvédelem Átpolarizálási biztonság

8 Összefoglalás A 42 V-os fedélzeti hálózat a jövő gépjárművének alapja Nagy kihívás, de nagy lehetőség is Új működtetések lehetőségét teremti meg A villamos energiaellátás primer energiájának fogyasztását csökkenti A 42 V-os fedélzeti hálózat szabvány kidolgozása a bevezetést gyorsítani fogja Az EMV- specifikációknak a legrövidebb időn belül rendelkezésre kell állnia


Letölteni ppt "Szabványosítás: Meghatározások 4.1 A 42 V-os fedélzeti hálózatban megengedett legnagyobb feszültségek meghatározása A 42 V-os fedélzeti hálózatban fellépő."

Hasonló előadás


Google Hirdetések