Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIda Faragóné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A sikeres tréning jellemzői
2
2008.11.20 A képzés szükségessége gazdasági igények piaci viszonyok a munkakör is más lesz vezetői, munkatársi elvárások
3
2008.11.20 A tréning fogalma 1. a további feladatok hatékony megoldását szolgálja komplex képzési, továbbképzési forma célorientált felkészítés elméleti ismeretek feldolgozása gyakorlati alkalmazás visszacsatolás személyiség fejlesztése
4
2008.11.20 A tudás szakmai ismeret alkalmazásra való felkészültség a szükséges készségek, jártasságok, képességek birtoklása a gondolkodás megfelelő szintje
5
2008.11.20 A tréning fogalma 2. A tréning intenzív képzési eljárás, amelynek célja egy feladatra, munkakörre való felkészítés, a megfelelő személyiségjegyek (készség, jártasság, képesség) /Poór F. - Wacha I. 1983./ megerősítése, kiegészítése vagy kialakítása, továbbá egy kompetencia /2001. évi CI. törvény/ részkompetencia kialakítása.
6
2008.11.20 Az alapos bevésés az olvasottak 10%-a a hallottak 20%-a a látottak 30%-a a látás és hallás együttes működésével szerzett ismeret 70%-a a képzésben résztvevők által elmondottak, kifejtettek 80%-a a gyakorlattal összekapcsoltan szerzett ismeretek 90%-a
7
2008.11.20 Készség jellegű kompetenciák minőség orientáltság ügyfélközpontúság kommunikációs készség konfliktuskezelés tanácsadói készség probléma-felismerés és megoldás tárgyalókészség prezentációkészség
8
2008.11.20 A tréning előkészítése Teljesítményértékelés. A gyakorlatnak a mindennapokra kell felkészítenie. Céggel való azonosulás. Legyen feladatorientált. Motivált (aktivizálható) személyek.
9
2008.11.20 A tréning tartalma fejlesztendő készségek, jártasságok, képességek optimális időráfordítás célok, célcsoportok értékelés
10
2008.11.20 A tréning folyamata 1) ismeretek feldolgozása 2) gyakorlati alkalmazás 3) visszacsatolással való elemzés- értékelés 4) személyiség fejlesztés
11
2008.11.20 A tréning fajtái Az a tréninges képzési eljárás elemei közül alapvetően kettőt tartalmaz maradéktalanul. Az alaptréning a tréninges képzési eljárás elemei közül alapvetően kettőt tartalmaz maradéktalanul. A a folyamat mind a négy elemét tartalmazza. A teljes tréning a folyamat mind a négy elemét tartalmazza. A alapvető jellemzője, hogy a gyakorlatok mindegyikéről felvétel készül, amellyel egy-egy tevékenység egészét vagy részeit bármikor vissza tudjuk idézni. A videotréning alapvető jellemzője, hogy a gyakorlatok mindegyikéről felvétel készül, amellyel egy-egy tevékenység egészét vagy részeit bármikor vissza tudjuk idézni.
12
2008.11.20 A képzés célja az emberi tudás bővítése. A tudás menedzselése az egyik legfontosabb vezetői feladattá vált az elmúlt évtizedben. A növekvő világgazdasági verseny közepette tartós versenyelőnyt a szellemi tőke biztosít. Ez a szervezeti tőke korlátlan erőforrás, mert az ember tudásteremtő képessége végtelen, és a tudás használata nem csökkenti, inkább növeli az értékét.
13
2008.11.20 Források Dr Poór József: Személyzeti és EEM kézikönyv (2000) Dr. Koncz Katalin: Karriermenedzsment(Aula kiadó Kft., 2004) www.hrportal.hu Tréning: Napi rutinra hangolva (Dr. Poór Ferenc) www.hrportal.hu www.hrportal.hu A videotrning és a modellfelvétel (Dr. Poór Ferenc) www.hrportal.hu
14
2008.11.20 Köszönöm a figyelmet! Kisgyörgy Erika Kisgyörgy Erika2008.11.20
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.