Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Kommunikációs politika
2
Marketingkommunikáció
más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó között, hogy aatitűdöket, magatartást befolyásoljon a gazdaság része hat rá a társadalmi, technológiai környezet Forrás: Forgó (2001), 181. oldal
3
A marketingkommunikáció ismérvei
szervezet vagy megbízottja bocsátja ki tárgya a termék vagy szolgáltatás cél az értékesítés a kommunikáció eszközeivel él a fogyasztóhoz (vevőhöz) szól Forrás: Forgó (2001), 182. oldal
4
Kommunikációs politika
az értékesítést segíti magába foglalja: a reklámozást a vásárlásösztönzési eszközöket akció, termékbemutató, áruminta... a személyes értékesítést a direkt marketing eszközeit levél, telefon, online kommunikáció... a Public Relations eszközeit (közönségkapcsolat, szervezeti propaganda) Forrás: Vágási (2007), 17. oldal
5
Reklám
6
Vásárlásöztönzési eszközök
7
Személyes értékesítés
11
Felhasznált irodalom Forgó Sándor (2001): Kommunikációelmélet. Üzleti kommunikáció. Médiainformatikai kiadványok. EKF Líceum Kiadó, Eger.
12
Online marketing www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.)
(árak...)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.