Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Elemzés
2
Elemzési szintek Adatforrás Primer Szekunder Data warehouse DW CRM
3
Primer adatelemzés
4
Mintán történő elemzések
Minta korrekció: Súlyozás Minta reprezentativitása érdekében (alminták) Projektálás: Projekciós súly Alapsokaságra történő leképzés
5
Változók típusai
6
Változók típusai c) Skála szintű változó a) Nominális változó
b) Ordinális változó c) Skála szintű változó
7
Output
8
Szekunder adatelemzés
Szegmentációs technikák
9
Szegmentálási dimenziók
Forgalmi, értékesítési adatok Árbevétel Mennyiség Árrés Stb. Ügyfélminősítések Ügyfélérték Fizetői minősítés Aktivitási mutatók Kontaktusok száma Használt kommunikációs csatornák Additív szolgáltatási mutatók + Primer infok
10
Ügyfél osztályozás B u s i n e s s R e s i d e n t i a l KA
LARGE CUST. B u s i n e s s MID-MARKET SME SMALL ENT. HIGH END RES. AVERAGE R e s i d e n t i a l SMALL LOW
11
Hierarchikus módszerek
12
Prior modellek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.