Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Reklámok a médiában Magyari Alexandra
2
Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét
az eladótól a vevő felé irányuló információ közvetítés alapvető jellemzői: személytelenség, tömegszerűség, azonosíthatóság, egyirányúság
3
A reklám történelme A kezdetek: római kereskedők társított érték
A reklám korszakai: első második harmadik
4
A reklám funkciói Tájékoztatás Befolyásolás Emlékeztetés Megerősítés
Elfogult nézet Ellenséges nézet
5
A reklám célja AIDA+C modell Action Desire Interest Attention
6
A reklámtevékenységre vonatkozó jogszabályok
Reklámtörvény Médiatörtvény versenytörvény
7
A divat és a reklám kapcsolat
8
A reklámtervezés lépési
cél meghatározás célközönség meghatározása üzenet megfogalmazása költségvetés meghatározása kommunikációs csatorna kiválasztása reklámeszközök bevetési idejének meghatározása költségvetést felosztása a reklámeszközök között eredmény felmérése
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.