Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Inga lengésideje nem függ a bankoktól
2
Érték az oktatásban A tudás érték Vannak objektív értékek
A fizikai törvények megtapasztalása - kemény törvények Az erkölcsi törvények lágy törvények A pedagógus mint érték átadó nevelő és oktató
3
Természettudományok helyzete
Fizika oktatás óraszáma csökken Nincs tanárjelölt az utóbbi öt évben 30-nál kevesebb hallgató végzett matematika-fizika szakok Csökkent a tantárgyak óraszáma Természettudományokat lejáratták az elmúlt időben – politikai célra használták
4
Fizika tantárgy helyzete
A természettudományok tanításában gondok vannak, más tantárgyaknál is Nem szeretik a diákok Megtaníthatatlan a tananyagmennyiség A kísérletezés visszaszorult Nem fejlesztik a kísérleti szertárakat Nem kötelező emelt szinten az érettségi
5
Kitörési lehetőségek Tartalom és tananyagfejlesztés
Tanárok módszertani felkészítése – szaktanácsadás kiépítése Eszközfejlesztés támogatása - tanárképzéssel összekötve Természettudományos pályák népszerűsítése Jó tankönyvek
6
Új utak Szakmai grémium létrehozása, amely az átalakulási folyamatot irányítja és ellenőrzi Elektronikus tanácsadó rendszer kiépítése Anyagi források biztosítása Érettségi követelmények megfelelő átalakítása Felsőoktatási pontszámításnál figyelembe kell venni egy reál tárgyat Ideológia – vagy tudomány?
7
Köszönöm, hogy meghallgattak!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.