Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában"— Előadás másolata:

1 A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában
Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. 2013. október 1.

2 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 2

3 Megrendelés Raktározás Előkészítés Előkészítés Kézbesítés Beszerzés
Árufelvétel Kézbesítés 3

4 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 4

5 Megrendelés Árufelvétel Kézbesítés 5

6 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 6

7 Futár Csomag Dokumentáció Extra szolgáltatások 2x arcel SHOP 7

8 Köszönöm a figyelmet! trans-o-flex Hungary Kft.
Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. trans-o-flex Hungary Kft. H-1239 Budapest, Európa út 12. 8 8


Letölteni ppt "A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában"

Hasonló előadás


Google Hirdetések