Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrén Farkasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről
2
ALAPFELADATOK Fejlesztés Kutatás Szolgáltatás Együttműködés
3
Fejlesztések Előzetes tudás mérése - modell + adatbank E-learning képzési programok - modulok + teljes szakképesítések Pályaorientáció fejlesztése - modell + szakképesítés-csomag NFT I. HEFOP 3.5.1. „A felnőttképzés fejlesztése” - Központi program - tananyagok – adatbázis – tanár-továbbképzés
4
Kutatások Képzési szükséglet meghatározása (munkaerőpiaci, regionális, kistérségi) Képzés-hatékonysági kutatások (civil társadalom, hátrányos helyzetűek, fogyatékkal élők) Képzési célok megvalósulása (folyamatos k., munkanélküliek k., munkaerő-piaci k.) Andragógiai kutatások
5
Minőségfejlesztés támogatása Intézményi akkreditáció – 1250 intézmény Program akkreditáció – 1500 program Monitoring Konferenciák, tananyagok, képzések
6
Szolgáltatások Aktuális információ – honlap Adatszolgáltatás – keresőrendszer Szakmai folyóirat – 2003 óta Kiadványok – összesen: Szakmai könyvtár – 15.000 kötet
7
Pályázatok Képzés-támogatások (foglalkoztatás-bővítés, pályakezdők, fogyatékkal élők) Média-támogatások (A LLL népszerűsítése, a munka világa) Infrastruktúra-fejlesztés támogatása (eszközbeszerzés, hálózat-fejlesztés)
8
Együttműködés Köz- és felsőoktatási kapcsolatrendszer fejlesztése Közművelődési kapcsolatrendszer fejlesztése Nemzetközi együttműködés fejlesztése
9
Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz I. Általános iskolai végzettség megszerzésére irányuló program ösztönzési rendszer kialakítása intézmény-hálózat feltételrendszer létrehozása személyi feltételek (tanulást segítő hálózat) megteremtése
10
Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz II. Első szakképzettség megszerzésére irányuló program pályaorientációs rendszer kialakítása felzárkóztató program- és tananyagrendszer kidolgozása iskolarendszeren kívüli speciális szakképzési intézmény-hálózat kialakítása elhelyezkedést segítő rendszer létrehozása
11
Tervezési szempontok a TÁMOP akcióprogramjaihoz III. Célprogramok (kulcskompetenciák megszerzésének támogatása) angol nyelvi programok informatikai alap-ismeretek/készségek vállalkozási ismeretek/készségek szgk.-vezetői jogosítvány - követelmény (kimenet) meghatározása - célcsoportok definiálása (bemenet) - képző intézmények kiválasztása - Program- és tananyagrendszer kidolgozás/adaptálása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.