Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárton Kovács Megváltozta több, mint 10 éve
1
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő
2
A jelenlét tehetséget is igényel Többet ér a pénznél a láb! A jelenlét hozadékai: Promóciós és PR-célú A személyes jelenlét színterei (helyi, országos, nemzetközi): 1.Üzleti találkozók 2.Rendezvények (szakmai, üzleti, közéleti) 3.Kiállítások, börzék 4.Szakmai szervezetekben tisztségviselés 5.Szaktekintélykénti szereplések
3
Üzleti találkozók Kizárólag üzleti kapcsolatok szerzésére, ápolására 1. Klubok (zárt, nyitott) 2. Szakmai, közéleti események (üzletember-találkozók) szervezői: szövetségek, érdekképviseleti szervezetek kamarák, kormányzati szervezetek, önkormányzatok rendezvényszervezők, üzleti partnerek, saját magunk. Fontos: Legyünk fenn a listájukon, kapjunk meghívókat! A legolcsóbb ügyfélszerzési megoldás!
4
Rendezvények Tanulásra, közéleti jelenlétre, lobbizásra, exkluzív találkozások létrehozására 1. Szakmai, közéleti, politikai, egyéb konferenciákon részvétel 2. Bálokon, társasági eseményeken részvétel Hozadékai: Tanulás, tájékozódás Befolyásos emberekkel ismerkedés, találkozás Ismertség és elismertség szerzése Lobbizás Üzleti kapcsolatok szerzése, elmélyítése (szivar, kártya???) A közvetett üzleti partnerszerzés, olcsó és szórakoztató fajtája.
5
Kiállítások, börzék Vevők, üzleti partnerek, szakmai partnerek szerzésére, piacépítésre, brandépítésre, szakmai trendek követésére Előnyei: Nagy létszám (potenciális vevőkör) Nagy marketing Arculat, brand, logó, termék közvetlen megismertetése Közvetlen szakmai partneri kapcsolatok kiépítése A szakma fejlődésének naprakész követése Külföldi kiállításokon a külpiacra jutás elősegítése Drága? Mi drága?
6
Társadalmi, szakmai szerepvállalás. Szakmai elismertség, kiterjedt, magas szintű kapcsolatrendszer Főszabály: 1. Szakmai szervezetekben, lobbyszervezetekben tagság. (Kereskedelmi kamarák, vegyes kamarák, szakmai kamarák, JVSZ, IVSZ, AMCHAM, VOSZ, IPOSZ, KISOSZ, OKISZ, OHE, szűk szakmát képviselő szervezetek, pl. ÉVOSZ, MABISZ, Marketingszövetség, PR Szövetség stb.) 2. Vezető tisztség betöltése. (Kamarai tagozatokban, osztályokban, kirendeltségeken, helyi testületekben vezető szerep vállalása.) - tárgyalófél vagy, - beleszólhatsz a szabályozóváltozásokba, - lobbyzhatsz saját iparágad, tevékenységed előnyeiért, - tekintélyt szerezhetsz, ami visszahat saját üzletedre, - befolyást szerezhetsz, bejuthatsz a zárt ajtók mögé is, - üzleti kapcsolati hálózatodat könnyedén építheted, - közelebb kerülhetsz a nagyobb bizniszekhez. Csak idő és tehetség kell hozzá!-
7
A tekintély hatása az üzletre Ha van a cégben egy olyan ember, aki szakmailag rendkívül felkészült, jó előadó, híres, ismert, illetve azzá tehető (jó PR) szeret szerepelni, akkor tegyük meg a cég arcává. Hozadék: - a szakmaisággal együtt PR-szerepet is betölt, - meghívják szakmai szereplésre (eljuthatunk olyan médiumokba is, ahová még sok pénzért sem), - híressé teszi a céget, megbízhatóságot, hozzáértést sugall rólunk. A cégre visszahatása hosszú távú, közvetlen, de bombabiztos!
8
Elismerések, kitüntetések gyűjtése Az elismerések minősítik a céget PR-célra alkalmasak Pályázzunk a díjakra!!! 1. Termékeink, szolgáltatásaink minősítésére alkalmas díjak 2. Üzleti magatartásunk, felelősségünk minősítésére alkalmas díjak. Hozadékuk: Az üzleti életben rangot, elismertséget hoz Megbízhatóságot, bizalmat sugall Üzletszerzésnél hatalmas előnyt jelent Csak emberi munkába és valódi értékek felmutatásába kerül!
9
Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.