Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaElvira Némethné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A HEFOP 3.1.4. program bemutatása Nyíregyháza, 2007.03.06.
3
A suliNova Kht. szerepe a 3.1.4-es pályázat megvalósításában A 3.1.4-es „központi program” végrehajtásáért felel Konzorciumi partnerei az Educatio Kht. és az OKI Fő feladatai: Kompetencia alapú oktatási programcsomagok fejlesztése az óvodától a 12. évfolyamig Pedagógus továbbképzés, fenntartói és szakértői felkészítés Mentorálás, tematikus hálózat- építés A multiplikáció ösztönzése továbbá minőségfejlesztés, országos kompetencia-mérés, kutatás,etc. A suliNova Kht. maga is pályázó A támogatási szerződést az FMM Irányító Hatósággal kötötte meg A szakmai monitoringot az OM Alapkezelő Igazgatóság végzi Előrehaladásunkat a Foglalkoztatási Hivatal és a Magyar Államkincstár is nyomon követi
4
a nyertes szolgáltatók képzőinek felkészítése A 3.1.4 pályázatok megvalósításához szükséges képzők képzésének folyamata képzésfejlesztés, tananyagfejlesztés, képzők körének kialakítása suliNova nyertes szolgáltató suliNova indítási engedély határozatának megszerzése fejlesztő csoportok felkészítése nyertes szolgáltató
5
Kötelező továbbképzések köre A kompetencia alapú oktatási, óvodai programcsomagok alkalmazása (30 óra) – alapító a suliNova Kht. Az SDT keretrendszerének, adatbázisának kezelése és felhasználása a tanítás-tanulás folyamatában (30 óra) – alapító a Sulinet Programiroda A számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás- tanulás folyamatában (30 óra) – alapító a Sulinet Programiroda Szervezetfejlesztés intézményvezetők számára (30 óra) – alapító a suliNova Kht.
6
az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) „A kompetencia alapú ISKOLAI programcsomag alkalmazása” című továbbképzés(ek) szerkezete az „A” típusú programcsomagok esetében oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) differenciálás (6 óra) műhelymunka( 15 óra) kompetencia területenként + korcsoportonként különböző kooperatív technikák (6 óra) minden képzés esetében azonos kompetenciat erületenként azonos minden képzés esetében azonos
7
az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) „A kompetencia alapú ISKOLAI programcsomag alkalmazása” című továbbképzés(ek) szerkezete a „B” típusú programcsomagok esetében oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) differenciálás (6 óra) műhelymunka( 15 óra) kompetencia területenként különböző kooperatív technikák (6 óra) minden képzés esetében azonos kompetenciat erületenként azonos minden képzés esetében azonos
8
Működtetés Képzők Fejlesztő teamek irányítás Szaktanácsadók Segítség Honlap Ped. programok Továbbképzési programok
9
Képzések Képzők képzése Szaktanácsadók képzése Partnerek képzése Vezetők Képzése Kompetencia területenkénti képzés
10
Hatásvizsgálatok: a célkitűzéseknél számszerűsített eredmények bázisának és projekt eredményességének mérése. Mentorálás: szaktanácsadással segítjük az intézményen belül a fejlesztő csoportok munkájának eredményeként megvalósuló tevékenységet, a pedagógiai programok, tantervek fejlesztését, az implementációs és hálózati munkát.
11
Hálózatépítés A meglévő bázisintézményi rendszert alapul véve a horizontális együttműködés kialakítása minden részt vevő intézmény között. A hat kiemelt kompetenciaterületnek megfelelő fejlesztő team kialakítása. Konkrét megállapodás az együttműködésről a régió pedagógiai intézeteivel és a régiós TIOK-kal.
12
Eszközfejlesztés Új multimédia terem 19 projektor 2 aktív tábla 1 mobil digitális tábla 50 db laptop 18 db multimédiás számítógép 1 db scanner 1 db színes nyomató digitális videó kamera 1db
13
HEFOP 3.1.4. közoktatási intézményeiben az ismeret 35%-os növekedése. Együttműködési terv a TIOK-kal. pedagógiai program módosításra kerülnek 100 % A fejlesztő teamek 15-15 óra tájékoztató tartása 75%-os elégedettség mellett. A kompetencia alapú-képzés ismertségének növelése 20%-al a közoktatás partnerei között. Az együttműködések 15%-os javulása 3 továbbképzés előkészítése akkreditációra. 2 távoktatásos formában 1 tréning formában. MPKKI (5 fő képző, 4 fő menedzsment) szaktanácsadók (3 fő képző + 20 fő), együttműködő partnerek (51 fő), intézményvezetők (41 fő), pedagógusok (214 fő). A projekt eredményeit bemutató konferencia A konferenciákon elhangzottakat dokumentáló tanulmánykötet
16
Köszönöm a figyelmet! Hajdu Sándor sandor.hajdu@mpkki.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.