Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKornél Kozma Megváltozta több, mint 10 éve
1
0 Budapest, 2011. december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási Szakigazgatóság BKV Zrt.
2
1 Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Forrás: 493 millió Ft Projektgazda: BKV Zrt. Támogatási arány: 90% Kikötő fejlesztés KMOP forrásból A projekt átfogó célja: Közösségi közlekedési problémák enyhítése, új közszolgáltatás és hajó útvonal létesítése. A projekt közvetlen célja: környezetkímélő és részlegesen akadálymentes tömegközlekedési útvonal létesítése. A projekt illeszkedése: az EU Bizottság Fehér Könyvéhez (2011. március 28.) a Duna-stratégiához (elfogadása: 2011. április 13.) a Charta céljaihoz (csatlakozás: 2011. szeptember 16.)
3
2 A fővárosi vízi közlekedés célrendszere Célcsoport bemutatása Infrastruktúra Költségek, működés Hálózat, időtényező
4
3 Műszaki tartalom 3 db új kikötő létesítése: Milleniumi Városközpont, Újpest, Árpád híd. Meglévő kikötők korszerűsítése: Boráros tér, Petőfi tér, Jászai Mari tér, Batthyány tér, Meder utca. Jelenlegi hajókapacitás átstrukturálása, Elérés: kerékpárral, személygépjárművel, kerekes székkel, Járműveken büfé, wifi elérhetőség és kerékpár szállítás biztosítása, Korszerű utastájékoztatás: FUTÁR kijelzők, Volán kijelző (Újpest). Műszaki tartalom Fejlesztési eszközök
5
4 Útvonal Megvalósítás kezdete: 2011. szeptember 1. Tervezett befejezés: 2012. május 31. Millenniumi városközpont
6
5 Általános információk Az alkalmazott hajók átlagos utasbefogadó képessége: 100-150 fő. Szállítási teljesítmény: 60%-os férőhely kihasználtsággal 330 utas/óra/két irány. A tervezett vonaljárat követési ideje csúcsidőben: 20 perc. Tervezett igénybevétel: 1. évben 50%-os 2. évben 75%-os 3. évben 100%-os. A fejlesztett hajóállomások átlagos napi forgalma: 1. évben 1155 utas/nap-törtévben 2. évben 1733 utas/nap 3. évtől 2310 utas/nap.
7
6 ÁllomásTömegközlekedési kapcsolatok Millenniumi Városközpont23, 23E, 54, 55 autóbusz és 1-es villamos Boráros tér2V, 15, 23, 23E, 54, 55, 115, 212 autóbusz és 2, 2A, 4, 6-os villamos, Csepeli HÉV Pet ő fi tér15, 115 autóbusz és 2, 2A villamos Batthyány tér11, 39, 86, 111, 160, 260 autóbusz és 19, 41 villamos, 2-es metró Szentendrei HÉV Jászai Mari tér76, 79 trolibusz és 2, 4, 6-os villamos Árpád híd (Pesti hídf ő )26, 34, 106, 115, 133 autóbusz, 1, 1A villamos Meder utca105 autóbusz és 3-as metró Újpest104, 104A, 122, 196, 204 autóbusz, Volán Zrt. végállomás A vonaljárat tervezett útvonala és tömegközlekedési kapcsolatai
8
7 BKV Zrt. járműveinek átlagos utazási sebessége Jármű típusÁtlagos utazási sebesség (km/h) 2008-as adatok Metró32,6 Millfav22,6 Villamos17,4 Autóbusz23,1 HÉV49 Troli15,4 Fogaskerekű14,3 Hajójárat hegymenet 11,8 Hajójárat völgymenet 14,5 Hajójárat átlag 13,2
9
8 Petőfi tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota
10
9 Petőfi tér, tervezett állapot
11
10 Batthyány tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota
12
11 Batthyány tér, tervezett állapot
13
12 Újpesti kikötő, építés előtti állapot
14
13 Újpesti kikötő, építés előtti állapot
15
14 Újpesti kikötő, tervezett állapot
16
15 Újpesti kikötő, építés utáni állapot
17
16 Újpesti kikötő, építés utáni állapot
18
17 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés előtti állapota
19
18 Árpád híd, tervezett állapot
20
19 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
21
20 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
22
21 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
23
22 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
24
23 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
25
24 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota
26
25 Köszönöm figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.