Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR 2012. szeptember 27-29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR 2012. szeptember 27-29."— Előadás másolata:

1 Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra
GYŐR 2012. szeptember

2 Szervezeti filozófia Az állapotuk, helyzetük miatt professzionális segítséget igénylők szakszerű támogatása szükségleteiknek megfelelő módon. Az intézmény által nyújtott szolgáltatásokat igénybevevők életminőségének, kapcsolatrendszerének megőrzése, erősítése, elősegítése. Komplex, egymásra épülő, minőségi szociális és egészségügyi szolgáltatások széles választékát kínáljuk, megértő, tiszteletteljes, felelős magatartást tanúsító, magasan kvalifikált szakemberekkel. Intézményi filozófiánk alappillére az értékteremtés, a felhalmozódó tudás, tapasztalat és értékek közvetítése.

3 Küldetésünknek tekintjük, hogy
minőségi szolgáltatást biztosítsunk célcsoportjaink részére, professzionális segítséget nyújtsunk szolgáltatásainkat igénylőknek, szakszerű módon, szükségleteiknek megfelelően, megelégedésükre, feladatainkat kiválóan képzett, hiteles, elkötelezett és elégedett munkatársakkal végezzük, értéket teremtsünk, közvetítsük a bennünk felhalmozott tudást, tapasztalatot, mintául szolgálva a munkakultúránkat megismerni kívánok számára.

4 Értékeink: működőképes, integrált szakmai tudás, amivel kollégáink rendelkeznek, kommunikációnk hatékony és céltudatos, hiteles, érdekeket képviselünk és érvényesítünk, szakmák közötti együttműködést a napi munkánkban alkalmazzuk, tevékenységeinket tudatosan kontrolláljuk és eredményesek vagyunk, tudatosan és felelősségteljesen végezzük munkánkat.

5 1. HR stratégia kiválasztási rendszert működtetve vesszük fel munkatársainkat karrierrendszert kínálunk értékelési rendszert működtetünk

6 2. Képzési stratégia belső fejlesztéseinket az értékelések eredményeire építve célirányosan valósítjuk meg fontosnak tartjuk a szakmaközi megközelítést továbbtanulási támogatási rendszer alapján is segítjük munkatársaink fejlődését

7 3. Pénzügyi stratégia fenntartóinkkal jó kapcsolatot építünk és ápolunk a közpénzből eredő forrásokat hatékonyan használjuk fel növeljük saját bevételeinket működési kiadásainkat optimalizáljuk

8 4. Pályázati stratégia tudatosan használjuk a pályázatokban rejlő lehetőségeket 5. Vagyonkezelési stratégia a meglévő ingatlanállomány korszerűsítjük, szükség esetén átalakítjuk

9 10. Szolgáltatástervezési stratégia
igényeket felmérjük felkészülten számítunk a külső változásokra személyes részvétel a folyamatokban

10 Szervezetfejlesztés – mikor?
A vezetés elégedetlen a jelen struktúrával Kialakult a felső vezetésnél egy jövőkép, amivel a team tagjai is azonosulni tudtak. Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

11 Szervezetfejlesztés feltételei
Az EESZI vezetésében készség, hogy szembenézzenek a tényleges helyzettel, és azt felhasználják annak megváltoztatására Ennek élére állt(ak) kulcspozícióban lévő vezető(k) és tanácsadó Fenntartói egyetértés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

12 Szervezetfejlesztés célja
Jobban áttekinthető szervezeti struktúra Stratégiák minden szervezeti szinten – következetesség Rugalmas tervezés és jövőkép Képzett szakembergárda Alkalmazkodás a változó jogszabályokhoz Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

13 Hatékony változtatás feltétele
Jövőkép, célok közös megfogalmazása Csapatmunka Ellenállás leküzdése Képzések támogatása Folyamatos és aktív kommunikáció Szervezeti és kulturális megfelelés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

14 Változtatást segítette
A felső és a középvezetők megértették, hogy szükség van a változtatásra Kulcsemberek megnyerése, bevonása Szükséges képzés biztosítása A változtatás megfelelő előkészítése, megtervezése Odafigyelés az ellenállás leküzdésére A helyzet folyamatos elemzése Fenntartó egyetértése Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

15 A változást hátráltatta
Sok helyen, egy időben elkezdett átfogó változtatás Fáradtság, közöny, félelem az ismeretlen felé való elmozdulásra Szkeptikusság az eredményekkel kapcsolatban A napi feladatok, a rövid távú célok és a jövőért való megfelelés közötti egyensúly nehézsége A megszokás, félelem az újtól, státuszféltés Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

16 Társadalmi és gazdasági környezet
Változó jogszabályi környezet Gazdasági válság hatásai Személyes kapcsolatrendszerek változásai Értékrendbeli változások Igények, személyes szükségletek megváltozása Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

17 Szociális intézményekkel szemben támasztott elvárások 1.
Társadalom részéről Jogalkotó részéről Fenntartó részéről Szolgáltatást igénybe vevők és hozzátartozóik részéről Szakma részéről Szakdolgozók részéről Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

18 Szociális intézményekkel szemben támasztott elvárások 2.
Személyes szükségletek, egyéni igények azonnali kielégítése Költséghatékony, rugalmas rendszerszerű és – szintű működés Ellátott központúság Szolgáltatói szemléletmód Innováció Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

19 Új szervezeti ábra Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr

20

21

22 Nyugat-dunántúli Regionális Szociális Módszertani Központ

23

24

25

26 Nyugat-dunántúli Regionális Szociális Módszertani Központ

27

28 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Panker Mihály igazgató
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr


Letölteni ppt "Egy integrált szociális intézmény válaszai az igénybevevői, jogalkotói és fenntartói elvárásokra GYŐR 2012. szeptember 27-29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések