Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBalázs Nagy Megváltozta több, mint 10 éve
1
A TÁMOP 3.1.6. pályázat bemutatása
2
A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres munkaerő-piaci alkalmazkodásához szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló készségek és kompetenciák fejlesztése -Az egységes gyógypedagógiai és módszertani intézmények ellátórendszerbeli forrásközponttá és szolgáltató bázissá válásának elősegítése -Speciális eszközök beszerzése a hatékony oktató nevelő munka elvégzéséhez a speciális nevelési igényű gyermekek képzéséhez kapcsolódóan - A speciális eszközbeszerzések tegyék lehetővé a kölcsönzési szolgáltatások kialakítását, speciális eszközpark létrehozását. -Az EGYMI-k kölcsönzési szolgáltatásai terjedjenek ki arra, hogy a speciális eszközök, taneszközök és szolgáltatások legyenek elérhetők a sérült gyermeket nevelő családok számára is, és célirányos képzésekkel biztosítsák, hogy valamennyi, a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók nevelésében érintett személy legyen felkészült ezeknek az eszközöknek a használatára, a kialakított kölcsönzési protokollok figyelembevételével - Széleskörű, az inkluzív nevelést megvalósító intézményekkel kötött együttműködési megállapodások járuljanak hozzá a szolgáltatások térségi/területi lefedettségéhez továbbá tegyék lehetővé, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók hozzáférjenek a jó minőségű szolgáltatásokhoz.
3
- A speciális eszközbeszerzések tegyék lehetővé a kölcsönzési szolgáltatások kialakítását, speciális eszközpark létrehozását. - Az EGYMI-k kölcsönzési1 szolgáltatásai terjedjenek ki arra, hogy a speciális eszközök, taneszközök és szolgáltatások legyenek elérhetők a sérült gyermeket nevelő családok számára is, és célirányos képzésekkel biztosítsák, hogy valamennyi, a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók nevelésében érintett személy legyen felkészült ezeknek az eszközöknek a használatára, a kialakított kölcsönzési protokollok figyelembevételével - Széleskörű, az inkluzív nevelést megvalósító intézményekkel kötött együttműködési megállapodások járuljanak hozzá a szolgáltatások térségi/területi lefedettségéhez továbbá tegyék lehetővé, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók hozzáférjenek a jó minőségű szolgáltatásokhoz.
4
Rendelkezésre álló forrás és a támogatás összege és intenzitása -Rendelkezésre álló forrás: 350 000 000 HUF -Támogatás összege: 15-30 millió Ft -Támogatás mértéke: 100% -Előleg mértéke: a megítélt támogatás 25%-a -A támogatott pályázatok várható száma 18 db
5
Speciális eszközök használatát támogató szolgáltatások kialakítása/fejlesztése és nyújtása -a sérült gyermeket nevelő családok számára helyszíni tanácsadás a fogyatékosság típusának és mértékének megfelelő egyéni szolgáltatási portfólió ajánlása a speciális eszközök és szolgáltatások igénybevételi lehetőségeiről -a látás-, hallás-, mozgás-, értelmi-, beszédsérült, autista, súlyosan, halmozottan sérült gyerekek, tanulók nevelésben, oktatásában érintett szakemberek, pedagógusok, gyógypedagógusok, családtagok felkészítése a speciális eszközök használatának támogatására -a speciális eszközök és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások bemutatása kommunikációs, disszeminációs tevékenységek keretében: tájékoztató rendezvények szervezése, kiadványok, filmek, elektronikus információhordozók készítése és fejlesztése -Az EGYMI intézmény- és szolgáltatásspecifikus kölcsönzési protokolljának, és dokumentációs rendszerének kialakítása és nyilvánossá tétele -Az EGYMI családközpontú kora gyermekkori fejlesztésre irányuló szolgáltatásainak kialakítása, bővítése: speciális eszközök beszerzése, kölcsönzési lehetőségek és szolgáltatások biztosítása
6
A speciális eszközök használatát támogató szolgáltatásokhoz kapcsolódó eszközök beszerzése -korrektív, kompenzáló speciális eszközök beszerzése a látás-, hallás-, mozgás-, értelmi-, beszédsérült, autista, súlyosan, halmozottan sérült gyermekek, tanulók számára -hely- és helyzetváltoztatáshoz szükséges eszközök beszerzése (az ESZA, ERFA útmutató előírásainak megfelelően) a súlyosan, halmozottan sérült, a látás-, és mozgássérült gyermekek, tanulók számára -speciális fejlesztő eszközök beszerzése a látás-, hallás-, mozgás-, értelmi-, beszédsérült, autista, súlyosan, halmozottan sérült gyermekek, tanulók számára -a tanítási, tanulási folyamatban felhasználható speciális taneszközök beszerzése a látás-, hallás-, mozgás-, értelmi-, beszédsérült, autista, súlyosan, halmozottan sérült gyermekek, tanulók számára -speciális digitális és IKT eszközök taneszközök beszerzése a látás-, hallás-, mozgás-, értelmi-, beszédsérült, autista, súlyosan, halmozottan sérült gyermekek, tanulók számára
7
A Duráczky EGYMI és az együttműködő partnerek szolgáltatásai a pályázat megvalósulása esetén -Minden fogyatékossági területre kiterjedő érzékenyítő programok -Ingyenes képzéshez hozzáférés -Speciális eszközök bemutatása -Széles választékú eszközkölcsönző -Interneten elérhető információk a kölcsönözhető eszközökről -IKT eszközök és használatuk bemutatása
8
Zrínyi Miklós és Bolyai János Általános Iskola Nagykanizsa, Zrínyi Miklós u.38. Képviseli: Faller Zoltán igazgató
9
Intézményben/feladatellátási helyen vállalt tevékenységek Akkreditált képzés: - Hallássérült gyermekek együttnevelése - Érzékenyítés gyerekeknek, szülőknek, pedagógusoknak - Részvétel SNI befogadó pedagógusok munkaközösségében - Részvétel a „Nyitott iskola”projekten - Aktív hospitálás: eszközbemutató - Kölcsönző igénybevétele
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.