Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGréta Vinczené Megváltozta több, mint 10 éve
1
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága
2
Fizetett hirdetések Organikus találatok
3
A SEO lehetőségei A látogatóknak igen magas bizalmi faktoruk van a Google találati listáinak élén található oldalak iránt „Ami a lista élén van, az biztos jobb, mint a többi” érzés Ezáltal a hirdetésekhez képest magasabb átkattintási arány érhető el Egy jó helyezés a találati oldalakon – kulcsszótól függően – akár 30-50%-os látogatónövekedéssel is járhat Épp ezért a szponzorált linkek bár nagyon hasznosak és hatékonyak, nem elegendőek Forrás: Enquiro Search Solutions 2007.
4
Google - Yahoo- MSN
5
Szerencsétlen kudarc
6
Negatív SEO példa – Apple Hungary
7
Az Apple tanulság Ha egy brand nem is akarná a keresőket aktívan felhasználni az imázs erősítése érdekében, akkor is ügyelnie kell arra, hogy mi jelenik meg a keresőkben róla Mivel a látogatók hitelesnek fogadják el a kereső találatait, ezért ha a TOP10 találatban több negatív vélemény jelenik meg, az rontja az imázst Sokan offline vásárlás előtt keresést végeznek – egy ilyen negatív találat ronthatja az eladásokat
8
Honda esettanulmány „Yes, search marketing does lift your brand!” Melyik márkára igaz, hogy üzemanyag takarékosak az autóik?
9
10
Honda eredmények +16 százalékpont márkaismertség növekedés, ha egy márka szponzorált és organikus találatként is szerepel a találati listában. +8 százalékponttal növekedett a vásárlási szándék, ha a gyártó oldala szerepelt a találati listákon Ellenben ha a gyártó NEM szerepelt semmilyen formában a találati listákon, 16 százalékponttal kisebb a vásárlási szándék A márkával kapcsolatos keresések esetében is +7 százalékpont emelkedés mutatkozott a vásárlásokban, amennyiben a márka szerepelt a találati oldalakon 16% pontos növekedés a nem-támogatott márka felidézésben Márka affinitás: 16%-kal nagyobb valószínűséggel vélik, hogy a Honda = „fuel efficient car”
11
1. Probléma 2. keresőszó 3. Találatok 4. Megoldás
12
A Honda tanulság A látogatók nem márkát, hanem információt keresnek a neten Konkrét problémára kerestek megoldást: üzemanyag takarékos autóra vágytak A látogatók megbízható, objektív forrásként tekintenek a keresőkre; ha a kereső „azt mondja”, hogy a Honda az üzemanyag takarékos autó, akkor a Honda nevét kötik ehhez a keresőszóhoz Probléma Keresőszó Keresés Találat Brand erősítés
13
Esettanulmány: Special K
14
„A fogyasztók döntéseibe sokkal több racionális elem épülhet, ha mindennel kapcsolatban végtelen információ áll rendelkezésükre. Előtérbe kerül a márka valódi értéke, minősége, és átalakul az imázs, az arculat szerepe is.” Bob Garfield, Advertising Age
15
Köszönöm a figyelmet! miyazaki.jun @neo-interactive.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.