Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Keresőmarketing stratégiák

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Keresőmarketing stratégiák"— Előadás másolata:

1 Keresőmarketing stratégiák
"...hogy az online marketing költés NE tanulópénz legyen.." Vajda Éva

2 1. Ne keverjük össze a céllal az eszközt!

3    

4 Amiről azt gondoljuk, hogy a cél

5 Legyek első a Google-ban
Legyek első a Google-ban! Optimalizált weboldal Google AdWords kampány Sok látogató

6 Az valójában az eszköz...

7 Melyek a valódi céljaink?

8 Több érdeklődő Több vásárló (vendég) Ismertségnövelés Költséghatékonyság Mérhetőség

9 2. Találgatás helyett: kutatás, mérés, elemzés

10 Kutatás, mérés:      

11 Saját helyzetünk reális felmérése

12 Versenyhelyzet reális felmérése

13 Kulcsszókutatás

14 szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton
Felejtsük el az 5-10 kulcsszóra történő optimalizálást! szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton

15 Kampányok kutatás alapján

16 3. Elemzések alapján mérhető célok meghatározása!

17 szezonalitás; deadline
Látogatószám Konverziós arány jelenlegi vs elvárt Ütemezés Büdzsé szezonalitás; deadline saját vs piaci helyzet Monitoring mikor mit mérünk

18 4. Megfelelő eszközök kiválasztása

19

20 Weboldal tervezés Menütérkép Tartalom Navigáció Design
nyelvek, célcsoportok, témák, piac Tartalom  célcsoport - családos, wellness, stb. Design  olcsó apartman vs luxusszálló Navigáció célok meghatározása - hova jussanak el a  látogatók

21 Kommunikációs csatornák
Organikus, nem fizetett találatok Fizetett megjelenések - Google AdWords Blogok Videómarketing - Youtube Közösségi marketing

22 5. Holisztikus megközelítés - integrált csatorna használat

23

24 Google Universal Search
Miért fontos? Google Universal Search

25

26 6. Manipuláció helyett, valódi érték!

27 A látogatóknak készítsük az oldalt, ne a robotoknak!

28

29 7. Érdemeljük ki a top pozíciót!
7. Érdemeljük ki a top pozíciót!

30 A weboldalunk csak egy a sok közül....

31 Miért mi legyünk az elsők?

32 Tényleg mi vagyunk a "legjobbak"?

33 Nincs ingyen ebéd..

34 8. Költség helyett megtérülés!

35 ROI - Return on investment (összbevétel – összköltség) / összköltség.

36 Nincs "drága" és "olcsó" megoldás csak Pozitív és negatív megtérülés
Nincs "drága" és "olcsó" megoldás   csak  Pozitív és negatív megtérülés

37 Ehhez folyamatosan tesztelni kell
Ehhez folyamatosan tesztelni kell

38  Hirdetési szöveget

39 Teszteljük hirdetéseinket különböző méretben!
Nyugdíjas hirdetéscsoport

40 9. Elemezzük az eredményeket!
9. Elemezzük az eredményeket!

41 Webanalitika - Google Analytics Monitoring
Konverzió elemzés Megtérülés elemzés

42 Webanalitika nélkül...

43 Mi a Goolge Analytics? Professzionális webstatisztikai rendszer
Üzleti szempontú Könnyen integrálható Adatbőség-->kifinomult elemzés

44 A webanalitika célja Költségcsökkentés Értékesítés növelés Megtérülés

45 Monitoring - űrlap finomhangolás
Mennyiben segíti / akadályozza a foglalási form kialakítása a konverziót? Beavatkozások: foglalás mellett ajánlatkérés is bonyolult ár szerkezet esetén tegyünk be árkalkulátort online foglalás esetén motivációs elemet pl. kedvezmény, kávékupon, stb.

46 10. Gondolkodjunk hosszútávon!

47 Nincs a varázslat!

48 De a befektetett munka meghozza gyümölcsét!

49 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Keresőmarketing stratégiák"

Hasonló előadás


Google Hirdetések