Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Keresőmarketing stratégiák
"...hogy az online marketing költés NE tanulópénz legyen.." Vajda Éva
2
1. Ne keverjük össze a céllal az eszközt!
4
Amiről azt gondoljuk, hogy a cél
5
Legyek első a Google-ban
Legyek első a Google-ban! Optimalizált weboldal Google AdWords kampány Sok látogató
6
Az valójában az eszköz...
7
Melyek a valódi céljaink?
8
Több érdeklődő Több vásárló (vendég) Ismertségnövelés Költséghatékonyság Mérhetőség
9
2. Találgatás helyett: kutatás, mérés, elemzés
10
Kutatás, mérés:
11
Saját helyzetünk reális felmérése
12
Versenyhelyzet reális felmérése
13
Kulcsszókutatás
14
szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton
Felejtsük el az 5-10 kulcsszóra történő optimalizálást! szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton
15
Kampányok kutatás alapján
16
3. Elemzések alapján mérhető célok meghatározása!
17
szezonalitás; deadline
Látogatószám Konverziós arány jelenlegi vs elvárt Ütemezés Büdzsé szezonalitás; deadline saját vs piaci helyzet Monitoring mikor mit mérünk
18
4. Megfelelő eszközök kiválasztása
20
Weboldal tervezés Menütérkép Tartalom Navigáció Design
nyelvek, célcsoportok, témák, piac Tartalom célcsoport - családos, wellness, stb. Design olcsó apartman vs luxusszálló Navigáció célok meghatározása - hova jussanak el a látogatók
21
Kommunikációs csatornák
Organikus, nem fizetett találatok Fizetett megjelenések - Google AdWords Blogok Videómarketing - Youtube Közösségi marketing
22
5. Holisztikus megközelítés - integrált csatorna használat
24
Google Universal Search
Miért fontos? Google Universal Search
26
6. Manipuláció helyett, valódi érték!
27
A látogatóknak készítsük az oldalt, ne a robotoknak!
29
7. Érdemeljük ki a top pozíciót!
7. Érdemeljük ki a top pozíciót!
30
A weboldalunk csak egy a sok közül....
31
Miért mi legyünk az elsők?
32
Tényleg mi vagyunk a "legjobbak"?
33
Nincs ingyen ebéd..
34
8. Költség helyett megtérülés!
35
ROI - Return on investment (összbevétel – összköltség) / összköltség.
36
Nincs "drága" és "olcsó" megoldás csak Pozitív és negatív megtérülés
Nincs "drága" és "olcsó" megoldás csak Pozitív és negatív megtérülés
37
Ehhez folyamatosan tesztelni kell
Ehhez folyamatosan tesztelni kell
38
Hirdetési szöveget
39
Teszteljük hirdetéseinket különböző méretben!
Nyugdíjas hirdetéscsoport
40
9. Elemezzük az eredményeket!
9. Elemezzük az eredményeket!
41
Webanalitika - Google Analytics Monitoring
Konverzió elemzés Megtérülés elemzés
42
Webanalitika nélkül...
43
Mi a Goolge Analytics? Professzionális webstatisztikai rendszer
Üzleti szempontú Könnyen integrálható Adatbőség-->kifinomult elemzés
44
A webanalitika célja Költségcsökkentés Értékesítés növelés Megtérülés
45
Monitoring - űrlap finomhangolás
Mennyiben segíti / akadályozza a foglalási form kialakítása a konverziót? Beavatkozások: foglalás mellett ajánlatkérés is bonyolult ár szerkezet esetén tegyünk be árkalkulátort online foglalás esetén motivációs elemet pl. kedvezmény, kávékupon, stb.
46
10. Gondolkodjunk hosszútávon!
47
Nincs a varázslat!
48
De a befektetett munka meghozza gyümölcsét!
49
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.