Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
A hajózás jelenlegi helyzete Szalma Botond MAHOSZ
3
V Á L S Á G Gazdasági Politikai Morális – erkölcsi Veszély: Anarchisták = „Álzöld” Duna mozgalmak Közlekedéspolitika hiánya
4
Természeti értékekkel rendelkező folyószakasz Hajóútfejlesztésre kiemelt folyószakasz, EU (TEN-T axis No 18) Hajóútfejlesztésre kiemelt folyószakasz, EUn kívül (pl ISPA projekt)
5
A hangulat ma Európában
6
A közlekedési infrastruktúra és a közszolgáltatások fenntartása nem szívesség, hanem kötelesség, így a források rögzítése nem „politikai kéregetések” függvénye.
7
„MOTORWAYS OF THE SEA” Project nº 21 Trans-European transport network Priority projects Motorway of the Baltic Sea MofSea of western Europe Motorway of the Sea of south-east Europe Motorway of the Sea of south-west Europe DRM motorway
8
-- Direkt veszteség: 151 nap/év az év 41%-ban
9
- 464 mto - 831 mto 550 € / nap évi 80 nap - 44.000 € 1000 € / nap évi 71 nap - 71.000 €
11
Mi a teendő? Fuvardíjak emelése? PIAC ! Költségcsökkentés –Bérek ? –Személyzet ? –Javítások, karbantartások ? –Átütemezés? BANKOK és Lízingcégek –Üzemanyag – sebesség! - logisztika! PIAC
12
Teendők 2. rész Tegyük világossá: A Duna nekünk dolgozik Kell,hogy legyen ténylegesen megvalósítható gazdasági terv -Megfelelő és végrehajtható közlekedési koncepció -Rövid és közép távra is - Kerüljük az újabb programokat, fejezzük be az elsőt - Segítsük a kis és közepes vállalkozásokat - Szabályozzuk végre a Dunát - Vegyük észre a logisztikai beruházások munkahelyeket generálnak - Oktatás és utánpótlás – jövő!
13
Üzenet a zöldeknek (is): „Ignoranti quem portum petat nullus suus ventus est”
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.