Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSára Pappné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
Alapsportág VILÁGSPORTÁG A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
2
TARTALOM SZERVEZETEK MIÉRT ÜZLET? VILÁGVERSENYEK EGYÉB VERSENYEK
ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
3
Szervezetek IAAF Egyéb szervezetek Székhelye: Monaco
Tagországok száma: 212 Egyéb szervezetek Többmilliós struktúra
4
TARTALOM VILÁGVERSENYEK MIÉRT ÜZLET? SZERVEZETEK EGYÉB VERSENYEK
ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
5
IAAF Világbajnokság Luzsnyiki Stadion, Moszkva
6
Világversenyek IAAF Atlétikai Világbajnokság Moszkvai VB (2013)
néző a stadionban 5 milliárd fölötti totál nézettségi szám 206 ország atlétái USD pénzdíj
7
Világversenyek Egyéb világbajnokságok Kontinentális bajnokságok
Fedett pályás VB Mezei futó VB Félmaratoni VB Junior VB Ifjúsági VB Kontinentális bajnokságok Olimpiai Játékok Fő sportág Óriási nézettség A 60 milliós Nagy-Britanniában 20 millióan nézték a londoni férfi 100 m döntőt.
8
TARTALOM EGYÉB VERSENYEK MIÉRT ÜZLET? SZERVEZETEK VILÁGVERSENYEK
ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
9
Egyéb versenyek Évente több tízezer atlétikai verseny Pályaversenyek
A többsége országos vagy helyi érdekeltségű Pályaversenyek Kategóriákba osztva Versenyek világrangsora Maratoni versenyek Kb verseny Sok induló Nagy üzlet
10
Egynapos illetve meghívásos pályaversenyek
Diamond League (Gyémánt Liga) 14 verseny Weltklasse Zürich – 9.5 millió CHF (2.3 Milliárd Ft) World Challenge 15 verseny Európa 17 Amerika 5 Ázsia Afrika 2 Ausztrália 1
11
Pályaversenyek Kontinentális ‚Premium’ kategória
Kontinentális ‚Classic’ kategória Gyulai István Memorial Atlétikai Magyar Nagydíj A világrangsorban 20. hely – „szinte irreálisan” előkelő Közép- és Kelet-Európában 3. hely Nagy tévés nézettség A rangsorban mögöttünk pl. Peking, Kingston, Luzern, Madrid, Edmonton, Varsó, Linz, Tokió, Prága, Moszkva, Dakar, Torino, Genf, Sao Paulo, Toronto, Melbourne, Los Angeles, Bilbao, stb.
12
TARTALOM ATLÉTÁK MIÉRT ÜZLET? SZERVEZETEK VILÁGVERSENYEK
EGYÉB VERSENYEK ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
13
Atléták Kettős helyzet Óriási harc a „TOP atlétákért”
Promótálható világsztárok Hazai legjobbak – sztárok Harc a versenyekért Limitált befogadóképesség „Nem nő a torta, de egyre többen ennének” Menedzserek nagy szerepe
14
TARTALOM SZPONZORÁCIÓ MIÉRT ÜZLET? SZERVEZETEK VILÁGVERSENYEK
EGYÉB VERSENYEK ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
15
Szponzoráció Sportolók Versenyek
Részben korlátozott, de lehet igen hatékony Nem csak „hirdetőoszlop” Profi partnerek Versenyek Széleskörű lehetőségek Kedvező ár/érték arány Kiváló ország/város marketing eszköz
16
Miért üzlet az atlétika?
Világsportág Nagy létszám Nagy népszerűség Sokoldalú Széles kínálat Dinamikus, de tradicionális Magas elismertségű Ma is van igény a hagyományosra
17
Pars Krisztián olimpiai bajnok
18
TARTALOM A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON MIÉRT ÜZLET? SZERVEZETEK
VILÁGVERSENYEK EGYÉB VERSENYEK ATLÉTÁK SZPONZORÁCIÓ A SPORTÁG HELYZETE MAGYARORSZÁGON
19
A sportág helyzete Magyarországon
Van olimpiai bajnokunk, de szűk az élmezőny Pars Krisztián Más nem volt a legjobb 16-ban az Olimpián Egy éve elindított új koncepció Pars Krisztián VB ezüstje mellett, további 5 atléta a legjobb 16-ban Moszkvában Minden idők legjobb szereplése a korosztályos világversenyeken Új elemek a versenyrendszerben Atlétikai Magyar Szuperliga Csapat Bajnokság Sportszakmai haszon Plusz lehetőségek az üzleti partnerek számára
20
A siker mérföldkövei Kiválasztás Befektetés Tehetséggondozás
Menedzselés EREDMÉNY Nemcsak világsportág, itthon is érdemes!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.