Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPiroska Bodnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
TÁMOP 3.4.3-08/2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson
2
Pályázati projekt: 2010. 08.01 – 2011.06.30. Fenntartási időszak: 5 év
3
iskolai oktatásunk minőségének és hatékonyságának javítása a tehetséggondozás módszerének megvalósításával.
4
az egyes területeken kiemelkedően tehetséges tanulók képzése, nevelése a tanulók eltérő szociális helyzetéből adódó esélykülönbségek mérséklése, a tehetséggondozási szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés biztosítása az iskolai tehetséggondozási tevékenységek és programok (szakkörök, versenyek) ösztönzése, elterjesztése
5
szakmai-módszertani ismeretek nyújtása a pedagógusok részére, amellyel biztosítható a tehetség iskolai keretek közötti felismerése az intézményben személyre szóló tehetséggondozást végző pedagógusok és a tehetséges fiatalok bekapcsolása az országos tehetségsegítő hálózatba.
6
tanuló szülő pedagógus
7
Pedagógusok tehetséggondozással kapcsolatos továbbképzése
8
Iskola és szülők közötti kapcsolat fejlesztése: szülői klub kialakítása a tehetséggondozó munkába bevont tanulók szüleinek részvételével.
9
Mentorálás: egyéni fejlesztési programok megtervezése, kialakítása
10
Versenyeink: Mesemondó verseny 1-2. osztályosoknak városi szinten, Komplex tanulmányi verseny 4. oszt. tanulók 3 fős csapatainak városi szinten, Idegen nyelvi verseny 7-8. évfolyamos tanulóknak városi szinten
11
Versenyeink: Logo programozói verseny regionális fordulójának szervezése (Bocskai István Gimnáziummal közösen), Labdarúgó-bajnokság felső tagozatos korosztálynak régiós szinten, 100 éves az iskolánk - komplex vetélkedő sorozat felső tagozatos diákok csapatainak megyei szinten
12
Iskolai tehetséggondozó szakkörök tartása (kézműves, foci, matematika, angol, német, magyar) Továbbtanulást elősegítő szakkör szervezése 7-8. osztályos tanulóknak: matematika, magyar és idegen nyelv területen gimnáziumi tanárok vezetésével
13
Adott területen megvalósuló, tehetséggondozáshoz nélkülözhetetlen eszközök beszerzése
14
Intézmények közötti együttműködés kialakítása, hálózatfejlesztés, jó gyakorlatok megosztása, pedagógusok tapasztalatcseréje
15
- Tehetségpontokkal Bocskai István Gimnázium, Fazekas Mihály Gimnázium), - Tehetségsegítő Tanácsokkal történő együttműködés biztosítása
16
Nő a tehetséggondozás területén képzettséget szerzett pedagógusok aránya. Tudatosabbá válik a tehetséggondozó tevékenységük. (hálózati munka) Tehetségfejlesztési tervek
17
tehetség tehetséggondozás eredményesség
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.